Afiş

0 views
Skip to first unread message

Ozzzy

unread,
Feb 22, 2011, 3:42:01 AM2/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Yeni Afiş Fikri:
 
Elin beş parmağında beş karakterimiz. Serçe Nelke, Baş parmak Ela, İşaret Sesam.. Elin Ayasına kazınmış yazı: Ekmek Parası. Martıya da bir selam çakar.
 
 

PINAR AKKUZU

unread,
Feb 22, 2011, 4:27:55 AM2/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
selam ekmek;
bugün toplaşıyoz mu?
oyunbaz prova öncesi buluşuyoz mu gençler?
yerimiz var mı ki çalışcak?

22 Şubat 2011 10:42 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Feb 22, 2011, 4:32:10 AM2/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
toplaşalım. dolapderede çalışacak yer bulabilir miyiz ki yoksa santrale mi gitmek gerekiyo?

2011/2/22 PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com>

evrim dogan

unread,
Feb 22, 2011, 4:56:01 AM2/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
bence dolapderede buluşalım 5.30 da bi sınıfa gireriz ya da fuayede...


PINAR AKKUZU

unread,
Feb 22, 2011, 4:57:01 AM2/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
eğer uygunsa santral derim.
çünkü dolapderede belli bi süre sonra millet toplaşmaya başlıyo.
çalışma bölünebilir endişesi taşıyorum.
endişeli modernim ben.
ama çok şükür politik bi ayrımcı olmadım mustafa gibi.
sadece endişe ettim.


 
22 Şubat 2011 11:32 tarihinde mustafa cicek <cicek...@gmail.com> yazdı:

Ozzzy

unread,
Feb 22, 2011, 5:12:45 AM2/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
17:00'den sonra Beyaz Atölye boş. İkisi de uyar bana, dolapdereye 20 dakka gecikmem olur sadece.

22 Şubat 2011 12:08 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:
temam o zaman baktım ses seda yok dolapdere ossun madem.
saat 17.30 ok.
özgür? uygunsun dimi?
biz bööle kendi kendimize kararlaştırdık gibi oldu ama?

22 Şubat 2011 11:57 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Feb 22, 2011, 5:08:20 AM2/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
temam o zaman baktım ses seda yok dolapdere ossun madem.
saat 17.30 ok.
özgür? uygunsun dimi?
biz bööle kendi kendimize kararlaştırdık gibi oldu ama?

22 Şubat 2011 11:57 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:
eğer uygunsa santral derim.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages