bence dolapderede buluşalım 5.30 da bi sınıfa gireriz ya da fuayede...
temam o zaman baktım ses seda yok dolapdere ossun madem.saat 17.30 ok.özgür? uygunsun dimi?biz bööle kendi kendimize kararlaştırdık gibi oldu ama?22 Şubat 2011 11:57 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:
eğer uygunsa santral derim.