perşembe ilk prova

0 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Oct 10, 2011, 5:28:51 PM10/10/11
to ekmek-...@googlegroups.com
selam,

Perşembe 17:30-19:30 bir prova yapacağız(sena-pınar sizle konuşamadım ama
uygun olacağınızı umuyorum).ezberinize bakın gelin lütfen.bir kez akıtacağız.
sorunları görelim hatırlayalım felan.

sena taskapılıoglu

unread,
Oct 10, 2011, 5:34:38 PM10/10/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Tamam:) Yaşasın, özledim...

PINAR AKKUZU

unread,
Oct 11, 2011, 3:08:38 AM10/11/11
to ekmek-...@googlegroups.com
dolapderede mi olacak?

11 Ekim 2011 00:34 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

Tamam:) Yaşasın, özledim...


Guray Dincol

unread,
Oct 11, 2011, 3:30:23 AM10/11/11
to ekmek-...@googlegroups.com
dolapdere.muhtemel bir sınıf.
11 Ek im 2011 10:08 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Oct 11, 2011, 10:01:19 AM10/11/11
to ekmek-...@googlegroups.com
metnin son hali nerede ben bulamıyorum, allah rızası için biri yollasın. metnimi kaybettim.

2011/10/11 Guray Dincol <guray...@gmail.com>

sena taskapılıoglu

unread,
Oct 11, 2011, 3:43:26 PM10/11/11
to ekmek-...@googlegroups.com

metnin son halini birleştirmedik. Herkes kendi parçalarını yazıp yolladı. Belki bu başlık altına tekrar yollarsak faydalı olabilir. Buyrunuz ektedir:)

ELA-Ekmek Parası.doc

sena taskapılıoglu

unread,
Oct 12, 2011, 5:59:30 AM10/12/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Gençler yanlış metni yollamışım, doğrusu bu!!!

Ekmek Parası-Ela Oyun Metni.doc

Guray Dincol

unread,
Oct 12, 2011, 5:57:00 PM10/12/11
to ekmek-...@googlegroups.com
tembel adamlar!
dilan o kadar dürttü sizi!
yarın dayak var!

2011/10/12 sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com>

PINAR AKKUZU

unread,
Oct 13, 2011, 3:22:04 AM10/13/11
to ekmek-...@googlegroups.com
yollamadık mı biz ya?
e ben yolladık diye hatırlıyom.
yolladık bence.

13 Ekim 2011 00:57 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Oct 13, 2011, 3:26:00 AM10/13/11
to ekmek-...@googlegroups.com
belgelerle konuşurum.
çok pis konuşurum hem de.

13 Ekim 2011 10:22 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:
mailim.JPG

sena taskapılıoglu

unread,
Oct 13, 2011, 4:30:27 AM10/13/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Abi herkes yolladı kendi bölümünü, bir araya konmadı sadece. Neyi tartıştığınızı anlamadım!!!!

PINAR AKKUZU

unread,
Oct 13, 2011, 4:41:50 AM10/13/11
to ekmek-...@googlegroups.com


13 Ekim 2011 11:30 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:
dehşet saçarım.JPG

Guray Dincol

unread,
Oct 13, 2011, 4:43:24 AM10/13/11
to ekmek-...@googlegroups.com
öle ünlemlerle-abilerle gelme bana sena!
pınar sana gereken cevabı vermiş.

13 Ekim 2011 11:30 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Oct 13, 2011, 4:52:31 AM10/13/11
to ekmek-...@googlegroups.com

AAAAA, delirdiniz ama iyice. Ne dedim lan? Aslında Pınar'ı da savunan bişey söylemiştim, tamam sustum o zaman. Sonra çok ararsınız ama:((((

Ozzzy

unread,
Oct 13, 2011, 5:00:51 AM10/13/11
to ekmek-...@googlegroups.com
17:00'den itibaren stüdyo boş bu arada, dolapdere olmasının özel bir sebebi yoksa burada da çalışabiliriz...

13 Ekim 2011 11:52 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Oct 13, 2011, 5:03:35 AM10/13/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Biz oradan provaya geçeceğimiz için Dolapdere iyi olur.Mustafa da oyuna geçecek akabinde galiba.Bu ciddiyetsiz,cıvık ortama sağduyunun sesi olarak güneş gibi doğdun bahçeci.sena seni döverim.

13 Ekim 2011 12:00 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Oct 13, 2011, 5:08:49 AM10/13/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Sebepsiz şiddet!!!!! Sebeplisi de makbul değil bu arada!!!! Dolapdere!!!!!

dilan mungan

unread,
Oct 13, 2011, 5:54:24 AM10/13/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ekemek parası bernardanın somurtkan kadınlarından sonra özlemişim sizi... ama sorun şu ki yaşla kuru yanyana yanıyor.. evet gönderenler ödevini yapanlar var, ama evrim cücüğünün ve mustafa şapşisinin textleri gelmedi ( vallahi bulamıyorum, yok yolladık diyosanız benim o cücük benim o şapşi) bende yakalarına yeterince yapişamamışım galiba.. bugün gelicem gömlek yakalarınızda iz bırakıcam

13 Ekim 2011 12:08 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages