Tamam:) Yaşasın, özledim...
Tamam:) Yaşasın, özledim...
Abi herkes yolladı kendi bölümünü, bir araya konmadı sadece. Neyi tartıştığınızı anlamadım!!!!
AAAAA, delirdiniz ama iyice. Ne dedim lan? Aslında Pınar'ı da savunan bişey söylemiştim, tamam sustum o zaman. Sonra çok ararsınız ama:((((
Sebepsiz şiddet!!!!! Sebeplisi de makbul değil bu arada!!!! Dolapdere!!!!!