Guray Dincol
unread,Jan 30, 2011, 5:25:06 PM1/30/11Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to ekmek-...@googlegroups.com
Ekmek Emekçileri,
Bugün zor bir gündü cümlemize.bir haftalık balayımız sona erdi, ayaklarımız
yine yere bastı.yapacak iş çok gerçekten ama moraller bozulmasın olur öyle arada.
nerede durduğumuzu daha iyi gördük kanımca ve tüm hafta yeni rejiye girmeksizin
olanı hazmetmeye, geliştirmeye bakacağız.Birebir çalışmalara da ağırlık vereceğim.
Sizden ricam sadece sabır.Oyunu sahiplendiğinizi biliyorum ama depresyona sarmadan,
işimize bakalım hatta işimiz ilacımız olsun.ara ara gerilelim o da olur, sorun değil,
yeterki içimizde dert, aklımızda sorun kalmasın.Bana güvendiniz, sağolun varolun,
ben de size güveniyorum ve hakikaten keyifli, uyumlu ve oldukça yaratıcı çalışan
bir ekip olduğumuzu düşünüyorum.Biraz sabır, tek ricam...
Sevgiler,
Güray Dinçwart