Guray Dincol
unread,Feb 22, 2011, 8:15:14 PM2/22/11Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to ekmek-...@googlegroups.com
Selam,
Bu akşam Gesineyle buluştuk.Çok verimli ve keyifli bir sohbetti.
Bir kere çok tatlı bir abla çıktı.Oyunu çözümlememizi çok beğendi
gibi hissettik.En bombası seyircinin içinden çıkan, seyircinin karışık
oturduğu bir şekilde oyunun oynanmasını istemiş ama oyuncular
yanaşmamış felan.Ablayla aynı kafadayız ve doğru okumuşuz oyunu.
Bir de abartmayın,çok derinleştirmeyin, süper yorumlamaya kasmayın dedi.
Karakterler arasında bir kendini ifade etme savaşı,'ben' durumuna bir vurgu
ve fokus alma savaşı var dedi.Hepsinin aşırı korkuyor oluşuna vurgu yaptı bir de.
Velhasıl tatlı bir görfüşmeydi.Detaylı anlatırım zaten..
Öperim,sevgiler...