gesine

0 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Feb 22, 2011, 8:15:14 PM2/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Selam,

Bu akşam Gesineyle buluştuk.Çok verimli ve keyifli bir sohbetti.
Bir kere çok tatlı bir abla çıktı.Oyunu çözümlememizi çok beğendi
gibi hissettik.En bombası seyircinin içinden çıkan, seyircinin karışık
oturduğu bir şekilde oyunun oynanmasını istemiş ama oyuncular
yanaşmamış felan.Ablayla aynı kafadayız ve doğru okumuşuz oyunu.
Bir de abartmayın,çok derinleştirmeyin, süper yorumlamaya kasmayın dedi.
Karakterler arasında bir kendini ifade etme savaşı,'ben' durumuna bir vurgu
ve fokus alma savaşı var dedi.Hepsinin aşırı korkuyor oluşuna vurgu  yaptı bir de.
Velhasıl tatlı bir görfüşmeydi.Detaylı anlatırım zaten..

Öperim,sevgiler...

PINAR AKKUZU

unread,
Feb 23, 2011, 2:38:58 AM2/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com
güzel mi?

23 Şubat 2011 03:15 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Feb 23, 2011, 3:32:25 AM2/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com
değişik değil mi?
samimi?

2011/2/23 PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com>

Guray Dincol

unread,
Feb 23, 2011, 3:49:09 AM2/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com
güzel.hiç kokoş falan değil hem.
daş.evet.ohhhhhhhhhhh!

23 Şubat 2011 10:32 tarihinde mustafa cicek <cicek...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Feb 23, 2011, 4:53:38 AM2/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com
kendisine an itibariyle mani düzdüm.
 
kurban olurum ben çehresine
sarı saç dökülür ensesine
tiyatroda açılan perdesine
cansın kansın sen gesine
bakma bana öylesine
 
oy gesine gesine
oyş gesine gesine


 
23 Şubat 2011 10:49 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Feb 23, 2011, 5:04:35 AM2/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com

bi de şeyi unurmuşum.
o son iki mısra martı seslerinin içinde eriyip yok olcak.
ilk beşlik de ''şıp şıp şıp'' su damlası sesleri üzerine seslendirilcek.
ööle ayrıntısız olmaz bu iş.
ciddi bi şey yapıyorum ben burda.
23 Şubat 2011 11:53 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Feb 23, 2011, 1:48:39 PM2/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com
bravo kenke!

23 Şubat 2011 12:04 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages