Ekmek

0 views
Skip to first unread message

Ozzzy

unread,
Feb 9, 2011, 7:53:49 AM2/9/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Ekmekçiler!
 
Gala almancada da Gala demekmiş.
Nelke ise karanfil demekmiş.
 
Üst yönelimde aklıma şimdilik bu geliyor sadece;
 
"Ulrich için her gün bir tekrar ve aynılaşmayla mücadele."
 
Tekrar olur mu üst yönelim olarak emin değilim gerçi, her gün dediğimizde de tekrarı barındırmış oluyor fakat bu tekrarı idrak eden ve direkt olarak buna kafayı takma Ulrich'e özgü gibi geliyor. Gala tekrarı kanıksamış, Nelke ve Ela daha tekrarın içine yeni girme sancılarında, Sesam ise tekrara düşme ihtimalinden ölesiye kaçmakta gibi.
 
Diğer karakterlerle ilgili de şunlar geliyor aklıma, çok kabaca;
 
"Ela için her gün kendini var etmek için bir deneme."
"Nelke için her gün bir adaptasyon mücadelesi ve hayalkırıklığı."
"Gala için her gün bir ( bir şeyler olmasını ) bekleyiş ve aşılması gereken bir engel."
"Sesam için her gün kendiyle bir mücadele."
 
Sevgiler,
 
Özgür

mustafa cicek

unread,
Feb 9, 2011, 2:00:45 PM2/9/11
to ekmek-...@googlegroups.com
finale ya da herhangi bir yere şarkı önerisi:)

mustafa cicek

unread,
Feb 9, 2011, 2:01:40 PM2/9/11
to ekmek-...@googlegroups.com
1.45 den itibaren dinleyin..

2011/2/9 mustafa cicek <cicek...@gmail.com>

Ozzzy

unread,
Feb 9, 2011, 2:55:27 PM2/9/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Afişle ilgili takıldık biraz mustiyle de.

Post-it.jpg'deki gibi 5 yüz  örtülmüş olsa yanyana yatay ve bu kağıtlarda-şeylerde replikler yer alsa ;

Ulrich - sarı sıradan post-itler
Nelke - kalpli çiçekli renkli post-itler veya uyku için taktığı göz bandı
Gala - telefon kabloları veya yüzü tanınmayacak derecede makyaj
Sesam - Sakallar saçlar ve iş ilanları
Ela - Adisyon ve çocuk fotoğrafı

Sevdiniz mi ki?

09 Şubat 2011 21:01 tarihinde mustafa cicek <cicek...@gmail.com> yazdı:
PostIt_16.jpg
istockphoto_2747115-post-it-webnotes.jpg
Post it.jpg

Guray Dincol

unread,
Feb 10, 2011, 3:24:39 AM2/10/11
to ekmek-...@googlegroups.com
şöyle bir şey nasıl geliyor?
bembeyaz bir fon.yanyana dizilmiş 5 kişi(kostümlerinizle siz),hepsini boydan görüyoruz.yüzlerini kapatan 5  post-it  ve her bir post itte bir harf.E,K,M,E,K ve ellerinde uzunlamasına bir pankart 'PARASI' yazmakta. ya da pankartı sallayın vücüutlarını örten bir biçimde PARASI yazsa.Uzunlamasına diktörtgen bir afiş.

Mustafa müzik önerini ciddiyetle düşünüyorum.belki seyirci çıkarken çalabilir.'boşuboşuna'
tadında, du bakalım!


09 Şubat 2011 21:55 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages