Ekmekçiler!
Gala almancada da Gala demekmiş.
Nelke ise karanfil demekmiş.
Üst yönelimde aklıma şimdilik bu geliyor sadece;
"Ulrich için her gün bir tekrar ve aynılaşmayla mücadele."
Tekrar olur mu üst yönelim olarak emin değilim gerçi, her gün dediğimizde de tekrarı barındırmış oluyor fakat bu tekrarı idrak eden ve direkt olarak buna kafayı takma Ulrich'e özgü gibi geliyor. Gala tekrarı kanıksamış, Nelke ve Ela daha tekrarın içine yeni girme sancılarında, Sesam ise tekrara düşme ihtimalinden ölesiye kaçmakta gibi.
Diğer karakterlerle ilgili de şunlar geliyor aklıma, çok kabaca;
"Ela için her gün kendini var etmek için bir deneme."
"Nelke için her gün bir adaptasyon mücadelesi ve hayalkırıklığı."
"Gala için her gün bir ( bir şeyler olmasını ) bekleyiş ve aşılması gereken bir engel."
"Sesam için her gün kendiyle bir mücadele."
Sevgiler,
Özgür