1 Aralık oyunu

6 views
Skip to first unread message

Ozzzy

unread,
Nov 22, 2011, 2:17:38 PM11/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Başlar:

3 kişi - Volkan Çankaya

sena taskapılıoglu

unread,
Nov 22, 2011, 3:22:22 PM11/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Nice:) Güray'da da 10 kişi var. Salonu yarıladık....!!!

Guray Dincol

unread,
Nov 22, 2011, 5:23:22 PM11/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ama buluşup ezber provası almadınız.

22 Kasım 2011 22:22 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Nov 23, 2011, 2:06:12 AM11/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com
kanka babam gibisin yaaa!!

23 Kasım 2011 00:23 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

Ozzzy

unread,
Nov 28, 2011, 5:13:12 PM11/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Bilgehan demirel 5 kişi

Güray'da da 10 kişi var. 
Volkan Çankaya 3 kişi

PINAR AKKUZU

unread,
Nov 30, 2011, 2:41:20 AM11/30/11
to ekmek-...@googlegroups.com
bahar akkuzu 1 kişi (beleş gelcek ama)

29 Kasım 2011 00:13 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

Guven

unread,
Nov 30, 2011, 11:12:19 AM11/30/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Basar soydan 2 kisi

Guven Soydan

Kansu Gül

unread,
Nov 30, 2011, 12:36:02 PM11/30/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Yer var mi? Kansu +1 olur mu?

Kansu Gül

dilan mungan

unread,
Nov 30, 2011, 12:40:51 PM11/30/11
to ekmek-...@googlegroups.com
olur olur su anda gayet kötu bi sayıda benim bildiğim..

30 Kasım 2011 19:36 tarihinde Kansu Gül <kans...@gmail.com> yazdı:

Ozzzy

unread,
Nov 30, 2011, 12:42:29 PM11/30/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Güray 10
Bilgehan Demirel 4
Bahar Akkuzu 1 ( beleş )
Başar Soydan 2 kişi
Kansu Gül 1 kişi
Hülya Alkan 2 kişi ( indirimli )
Volkan Çankaya 3 kişi

30 Kasım 2011 18:12 tarihinde Guven <soyda...@gmail.com> yazdı:

Kansu Gül

unread,
Nov 30, 2011, 12:50:04 PM11/30/11
to ekmek-...@googlegroups.com
kansu gül 2 kişi

2011/11/30 Ozzzy <ozgur...@gmail.com>

deniz kilic

unread,
Nov 30, 2011, 3:41:36 PM11/30/11
to ekmek-...@googlegroups.com
naçizane ben pembe afişi hiç begenmediğimi söylemek isterim. hem rengi hem yazı karakteri vs. itibariyle çok çiğ durduğunu düşünüyorum. ama yenisini begendim. ellerine saglı yapanın.


From: Kansu Gül <kans...@gmail.com>
To: ekmek-...@googlegroups.com
Sent: Wednesday, November 30, 2011 7:50 PM
Subject: Re: 1 Aralık oyunu

PINAR AKKUZU

unread,
Dec 1, 2011, 1:48:09 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com

aslıhan azeri'ye gelen telefona göre melisa çakmak 10 kişi
bu arada bahar akkuzu 2 kişi oldu.
30 Kasım 2011 22:41 tarihinde deniz kilic <denk...@yahoo.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Dec 1, 2011, 1:57:35 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
günaydın.bir trt mensubu olarak erkenden uyandım akkuzu bir toplam sayı çıkarsana ona göre durumumuzu görelim.
İpek Türktan
Elif-Erkan Uyanıksoy familyası var bir de.
Neyse seyirci var bi şekil sanırım.
kasmaya gerek yok.
ama sen bir ayı topla kuzu.

1 Aralık 2011 08:48 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Dec 1, 2011, 2:13:50 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Sezgi Dündar 2 kişi
Ali Rıza Arslan 1 Kişi
Eda Ergene 2 Kişi
Teoman Tekan 1 Kişi

1 Aralık 2011 08:57 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Dec 1, 2011, 2:15:49 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
toplam akkuzu toplam anlamıyon mu?

1 Aralık 2011 09:13 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Dec 1, 2011, 2:25:40 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
bi takım sorularım olacaydı benim.
şu şekilde
1.kanka. erken kalktım erken neyi söylemeye çalışıyorsun? saat 9.15. erken dediğin bu mu? bi yürü git allaaasen.di mi?
2.bu gürayda 10 kişi var, gürayda 10 kişi var dediğiniz kim? o aslıya gelen melisa çakmak 10 kişisi mi bu güraydaki 10 kişi?
3.bugün oynamasak, eve gitsek, yatsak uyusal, ne bilem en kötü içsek filan? olma mı? tiyatru yorgun.
bu soruları bi cevaplayın ben de size kaç kişilik rezervasyonumuz var söyliycem.
neden?
çünkü herşey karşılıklı.
çünkü bence tiyatru insanın kendine yakışanı giymesi, bi çeşit yaşam tarzı belki.
belki üstümüzden geçen bi bulut, belki sessizce yeryüzüne inen bir meleğim kanadı.
belki hayat, vurdumduymaz ve gamsız. soğuk ve anlamsız.
ama neyse ki sevgi var. sevgi herşeyi değiştirir.bütün karları eritir.


 
1 Aralık 2011 09:13 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Dec 1, 2011, 2:32:28 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
cevap ver dinçol cevap.
anlamıyon mu?

1 Aralık 2011 09:25 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

Guven

unread,
Dec 1, 2011, 2:37:15 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Dincol kalmadi soydan verek

Guven Soydan

PINAR AKKUZU

unread,
Dec 1, 2011, 2:41:59 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
o zaman bütün sorularım cevapsız kalmış bir şekilde sayıyı bildiriyorum.

Bahar Akkuzu                 2 kişi

Volkan Çankaya               3 kişi

Bilgehan Demirel             5 kişi

Basar soydan                    2 kişi

Kansu gül                          2 kişi

melisa çakmak                10 kişi

Sezgi Dündar                   2 kişi

Ali Rıza Arslan                 1 Kişi

Eda Ergene                       2 Kişi

Teoman Tekan                1 Kişi

şu durumda 30 kişi.

1 Aralık 2011 09:37 tarihinde Guven <soyda...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Dec 1, 2011, 2:46:10 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
dur bu en günceli
 
elif uyanıksoy                    2 kişi
 
ipek türktan                      1 kişi
 
Bahar Akkuzu                 2 kişi

 

Volkan Çankaya               3 kişi

Bilgehan Demirel             5 kişi

Basar soydan                    2 kişi

Kansu gül                          2 kişi

melisa çakmak                10 kişi

Sezgi Dündar                   2 kişi

Ali Rıza Arslan                 1 Kişi

Eda Ergene                       2 Kişi

Teoman Tekan                1 Kişi


33 oldu şimdi.
2011/12/1 PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com>

Ozzzy

unread,
Dec 1, 2011, 4:07:03 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
elif uyanıksoy                    2 kişi
 
ipek türktan                      1 kişi
 
Bahar Akkuzu                 2 kişi

 

Volkan Çankaya               4 kişi

Bilgehan Demirel             4 kişi

Basar soydan                    2 kişi

Kansu gül                          2 kişi

melisa çakmak                10 kişi

Sezgi Dündar                   2 kişi

Ali Rıza Arslan                 1 Kişi

Eda Ergene                       2 Kişi

Teoman Tekan                1 Kişi

33

mustafa cicek

unread,
Dec 1, 2011, 4:37:37 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ben gürayın 10 kişi de gelsin istiyorum, melisa çakmak gelmesin gürayın 10 kişisi gelsin..


2011/12/1 Ozzzy <ozgur...@gmail.com>

PINAR AKKUZU

unread,
Dec 1, 2011, 4:47:31 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
 
bugünlerde güray'ın etrafında bir heyula dolaşıyor.10 kişilik bir heyula.


 
1 Aralık 2011 11:37 tarihinde mustafa cicek <cicek...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages