0 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Feb 17, 2012, 6:24:31 PM2/17/12
to ekmek-...@googlegroups.com
gençler ekmek parası özel gösterim diye
facebookda event açtım.dağıtın tüm listenize
güzel bir oyun olsun güzel dayanışma olsun.
özledim sizi valla...

Guray Dincol

unread,
Feb 20, 2012, 3:21:36 PM2/20/12
to ekmek-...@googlegroups.com
özgür serpili gruba ekle cancağızım.
bir de hiçbiriniz cevap yazmadınız ben insiyatif alıp
plaza eylem platformundan gelenlere 15 Tl yapıyorum bileti.10 kişi
üstü olduğunu varsayarak grup indirimi yaparaktan.
dış seyirci normal tarifemiz.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages