---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: eylem akcay <eylem...@gmail.com>
Tarih: 9 Şubat 2012 23:15
Konu: Plaza Eylem metin
Kime: guray...@gmail.com
Merhabalar,
Ekte hazırladığımız metni gönderiyorum. Uygun şekilde değiştirebiliriz.
Ayın 23ünde katılalım. Ben yaklaşık bir sayı da tespit etmeye
çalışacağım. Oyunu izleyen bazılarımız oyun bitiminde katılabilir,
öyle olur mu? Böylece daha çok kişi oyunu izlemiş olur.
Metin biraz uzun görünmekle birlikte bir çeşit mizanpaj yapıp okunur
hale getirebiliriz.
Görüşmek üzere,
eylem