Fwd: Plaza Eylem metin

4 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Feb 9, 2012, 4:42:16 PM2/9/12
to ekmek-...@googlegroups.com
okuyun bakalım...


---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: eylem akcay <eylem...@gmail.com>
Tarih: 9 Şubat 2012 23:15
Konu: Plaza Eylem metin
Kime: guray...@gmail.com


Merhabalar,

Ekte hazırladığımız metni gönderiyorum. Uygun şekilde değiştirebiliriz.

Ayın 23ünde katılalım. Ben yaklaşık bir sayı da tespit etmeye
çalışacağım. Oyunu izleyen bazılarımız oyun bitiminde katılabilir,
öyle olur mu? Böylece daha çok kişi oyunu izlemiş olur.

Metin biraz uzun görünmekle birlikte bir çeşit mizanpaj yapıp okunur
hale getirebiliriz.

Görüşmek üzere,
eylem

oyunbazPEP.doc

sena taskapılıoglu

unread,
Feb 10, 2012, 5:25:32 AM2/10/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Bunu oyundan sonra okumayı mı planlıyor? mizanpajdan kastı nedir?
 
Bence sadece bir söyleşi yapılsın, bu kadar uzun, hazırlanmış bir metin okumanın anlamı yok. Platform hakkında kısa bir bilgi verildikten sonra söyleşiye geçilmeli bence.

Ozzzy

unread,
Feb 10, 2012, 5:59:16 AM2/10/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Ben oyun çıkışı, davet metni gibi okudum ve bir kaç düzelti yaptım ekte.

10 Şubat 2012 12:25 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:
oyunbazPEP_revize.doc
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages