Ben de inanıyorum ki iyi olacak sonunda.
Biraz aaazımıza sıçtılar gibi hissediyorum.
'Anlaşılmıyo bu adamların dertleri' kısmı beni pek bi bozdu açıkçası.
Oyunculuklardır, tempodur felan ayarlanır, halledilir tabii.
Yazara kadar da eleştirdiler valla. Yazar ölmediyse, niyeyse bi daha az ipleniyo mu ne?
Bi yandan da yüksek tempolu ama kötü bi akıştı diye düşünüyorum, bi de yüksek tempo her zaman yükseltmiyo galiba oyunu.
Gürg, senin de herkesin de eline sağlık, bence çok güzel çalıştık bugün.
Tatlı rüyalar...