bugün

0 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Mar 7, 2011, 6:20:01 PM3/7/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Ekip,

Öncelikle bugünkü enerjiniz, emeğiniz, tüm çabalarınız için
sağolun, varolun.Birçok şeyi daha net algılamak adına muazzam
bir gündü, hem siz hem benim için.

Eleştirilerin bir kısmını dikkate alacağım ama şu noktadan
sonra temiz akmaya, tıkır tıkır işlemeye ve rolleri geliştirmeye
odaklanacağız.

Elinize sağlık...
Güzel bir oyun doğacak, inanıyorum.



sena taskapılıoglu

unread,
Mar 7, 2011, 6:36:02 PM3/7/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Ben de inanıyorum ki iyi olacak sonunda.
Biraz aaazımıza sıçtılar gibi hissediyorum.
'Anlaşılmıyo bu adamların dertleri' kısmı beni pek bi bozdu açıkçası.
Oyunculuklardır, tempodur felan ayarlanır, halledilir tabii.
Yazara kadar da eleştirdiler valla. Yazar ölmediyse, niyeyse bi daha az ipleniyo mu ne?
Bi yandan da yüksek tempolu ama kötü bi akıştı diye düşünüyorum, bi de yüksek tempo her zaman yükseltmiyo galiba oyunu.
Gürg, senin de herkesin de eline sağlık, bence çok güzel çalıştık bugün.
Tatlı rüyalar...
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages