29 Aralık Rezervasyon!!!!!

6 views
Skip to first unread message

sena taskapılıoglu

unread,
Dec 26, 2011, 6:24:34 AM12/26/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Neslihan Oskay  4 kişi ( Nesli oyunu izledi, adam getiriyo, yani yanındaki üç kişiden bilet parası alıp, Nesli'den almayabiliriz)
Zeliha Taşkapılıoğlu  1 kişi ( Annem! Davetli yazalım ama o bilet almak isteyecektir, bırakın alsın!)
Max Kornhauser  1 kişi ( Kocam. O davetli olsun. Bilet almak da istemez, yahudi zaten! )

Guray Dincol

unread,
Dec 26, 2011, 12:54:59 PM12/26/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Neslihan Oskay  4 kişi-1 davetli,3 bilet 
Zeliha Taşkapılıoğlu  1 kişi 
Max Kornhauser  1 kişi-davetli
     Yıldız Silier 1 kişi
     Emre Enes Yavuz 1 kişi
     Saim Güveloğlu 4 kişi 
     Melis Özdemir 2 kişi
     Aslı Üncü 2 tam
      Ilgıt Uçun 3 kişi
      Seda Hanım(soyadını anlamadım)-1 öğrenci
      Zeynep Bursa 1 tam ,1 öğrenci
      Fügen Adıgüzel 2 kişi

TOPLAM:24

Radikaldeki yazı yaradı.senanınkiler dışında hepsi arayan seyirci.

mustafa cicek

unread,
Dec 26, 2011, 1:04:30 PM12/26/11
to ekmek-...@googlegroups.com
 Neslihan Oskay  4 kişi-1 davetli,3 bilet 
 Zeliha Taşkapılıoğlu  1 kişi 
 Max Kornhauser  1 kişi-davetli
 Yıldız Silier 1 kişi
 Emre Enes Yavuz 1 kişi
 Saim Güveloğlu 4 kişi 
 Melis Özdemir 2 kişi
 Aslı Üncü 2 tam
 Ilgıt Uçun 3 kişi
 Seda Hanım(soyadını anlamadım)-1 öğrenci
 Zeynep Bursa 1 tam ,1 öğrenci
 Fügen Adıgüzel 2 kişi
 Gafur Karagöz 2 kişi

Toplam 26

2011/12/26 Guray Dincol <guray...@gmail.com>

mustafa cicek

unread,
Dec 26, 2011, 1:06:44 PM12/26/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Yıldız Silier' i tutalım oyun çıkışında, yorum alalım, kaçırmayalım, bizim okulda hoca o, ordan biliom.. (:



2011/12/26 mustafa cicek <cicek...@gmail.com>

sena taskapılıoglu

unread,
Dec 26, 2011, 1:07:41 PM12/26/11
to ekmek-...@googlegroups.com


2011/12/26 mustafa cicek <cicek...@gmail.com>
 Neslihan Oskay  3 kişi-1 davetli,2 bilet 
 Zeliha Taşkapılıoğlu  1 kişi 
 Max Kornhauser  1 kişi-davetli
 Yıldız Silier 1 kişi
 Emre Enes Yavuz 1 kişi
 Saim Güveloğlu 4 kişi 
 Melis Özdemir 2 kişi
 Aslı Üncü 2 tam
 Ilgıt Uçun 3 kişi
 Seda Hanım(soyadını anlamadım)-1 öğrenci
 Zeynep Bursa 1 tam ,1 öğrenci
 Fügen Adıgüzel 2 kişi
 Gafur Karagöz 2 kişi

Toplam 25

mustafa cicek

unread,
Dec 27, 2011, 3:53:04 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com
 Neslihan Oskay  3 kişi-1 davetli,2 bilet 
 Zeliha Taşkapılıoğlu  1 kişi 
 Max Kornhauser  1 kişi-davetli
 Yıldız Silier 1 kişi
 Emre Enes Yavuz 1 kişi
 Saim Güveloğlu 4 kişi 
 Melis Özdemir 2 kişi
 Aslı Üncü 2 tam
 Ilgıt Uçun 3 kişi
 Seda Hanım(soyadını anlamadım)-1 öğrenci
 Zeynep Bursa 1 tam ,1 öğrenci
 Fügen Adıgüzel 2 kişi
 Gafur Karagöz 2 kişi
Gül Kem 2 kişi

Toplam 27

2011/12/26 sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com>

Guray Dincol

unread,
Dec 27, 2011, 4:05:55 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com
     Özlem Gültekim 2 kişi
    Elif Hanım 2 kişi
 Neslihan Oskay  3 kişi-1 davetli,2 bilet 
 Zeliha Taşkapılıoğlu  1 kişi 
 Max Kornhauser  1 kişi-davetli
 Yıldız Silier 1 kişi
 Emre Enes Yavuz 1 kişi
 Saim Güveloğlu 4 kişi 
 Melis Özdemir 2 kişi
 Aslı Üncü 2 tam
 Ilgıt Uçun 3 kişi
 Seda Hanım(soyadını anlamadım)-1 öğrenci
 Zeynep Bursa 1 tam ,1 öğrenci
 Fügen Adıgüzel 2 kişi
 Gafur Karagöz 2 kişi
Gül Kem 2 kişi

Toplam 31

sena taskapılıoglu

unread,
Dec 27, 2011, 4:16:34 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Hell yeah, Radikal!!! We are back, nıhahahahaaaa!

Guray Dincol

unread,
Dec 27, 2011, 5:40:58 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com
isimleri sonra ekliycem sayı 10 kişi daha var
toplam 41 oldu.
duralım hala arayan var zira

27 Aralık 2011 11:16 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Dec 27, 2011, 5:43:47 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Evren'den mesaj geldi az önce;
 
Meral Derman ( direklerearası)  3 Kişi
 
 

dilan mungan

unread,
Dec 27, 2011, 5:53:49 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Ekmak Parası biraz önce Güraydan kesin durun çığlığı geldi, su anda sayıyı doldurmuşuz, artı birilerini almayalım, önümüzdeki haftalara rezervasyon alıyoruz diyelim..

öperim

27 Aralık 2011 12:43 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Dec 27, 2011, 6:07:10 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Terminal kanalını durdurdum. ama Simge'den de 8 kişi çıktı. İsimleri yarın alıcam, listelemiş.ta daaa!!!

Ozzzy

unread,
Dec 27, 2011, 6:13:02 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Ortalama iptal oranını göz önünde bulundurursak ( 0.25 ) , eğer yeni rezervasyon almazsak sorun olmaz. bana öyle bakmayın.

27 Aralık 2011 13:07 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Dec 27, 2011, 6:15:51 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Güray'ı ara da söyle bunları, az önce telefondaydık, tanıdıkları iptal peşinde, benden ikna olmadı. Hadi bakalım!!!

Ozzzy

unread,
Dec 27, 2011, 6:16:49 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com
sayıyı aştık kusura bakmayın demenin jantiliği de ayrı ama dokunmayalım bence...

27 Aralık 2011 13:15 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

dilan mungan

unread,
Dec 27, 2011, 6:26:17 AM12/27/11
to ekmek-...@googlegroups.com
valla max.45 olsa sandalye sayısı, son gürayla konuştuğumuzda zaten 41 kişi vardı elinde.. hmm..  gücümüzün yettiğini bi sonraki haftaya itelemek iyi olur sanki..

27 Aralık 2011 13:16 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages