23 şubat rezervasyon

1 view
Skip to first unread message

evrim şahintürk

unread,
Feb 19, 2012, 11:17:15 AM2/19/12
to ekmek-...@googlegroups.com

gül sarıoğlu 2 kişi (eylem platformu kapattı mı oyunu alıyor muyuz rezervasyon nedir? bunlar kesin gemek istiyorlar)
--
evrim

Guray Dincol

unread,
Feb 19, 2012, 12:44:28 PM2/19/12
to ekmek-...@googlegroups.com
alıyoruz sayı vermediler.

Nilay Vardar 2 davetli-Bianet

19 Şubat 2012 18:17 tarihinde evrim şahintürk <sahintu...@gmail.com> yazdı:

Ozzzy

unread,
Feb 20, 2012, 6:41:30 AM2/20/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Yasin Doğan 2 kişi

19 Şubat 2012 19:44 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Feb 20, 2012, 4:36:07 PM2/20/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Elçim Eroğlu 2 davetli
Yasin Doğan 2 kişi
Nilay Vardar 2 davetli-Bianet 
gül sarıoğlu 2 kişi



20 Şubat 2012 13:41 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Feb 21, 2012, 2:50:15 PM2/21/12
to ekmek-...@googlegroups.com
ebru nihal celkan 3 kişi
gökşin erdemli 2 kişi
plaza eylem 30 kişi

PINAR AKKUZU

unread,
Feb 21, 2012, 2:51:41 PM2/21/12
to ekmek-...@googlegroups.com

PINAR AKKUZU

unread,
Feb 21, 2012, 3:00:50 PM2/21/12
to ekmek-...@googlegroups.com
sevgili ekmek, su anda toplamda 43 olmus durumdayız.2kişi şlmdi iptal.
Yani 41 oldu. 4-5 kişilik daha rezervasyon alabiliriz. Ayrıca sanırsam
sağlam bi ön prova gerekecek, zira epeydir oynamıyoruz. O yüzden
mümkün olduğunca erken gelelim. Emi ekmek?

Ozzzy

unread,
Feb 22, 2012, 10:24:59 AM2/22/12
to ekmek-...@googlegroups.com
mesela kaçtır? Ben 15:40'da olabilirim.

21 Şubat 2012 22:00 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Feb 22, 2012, 4:53:58 PM2/22/12
to ekmek-...@googlegroups.com

ben 4:30 sularında sahnede olabilicem. anahtarı yukarıya, Sabırtaşına bıraktım. Dolayısıyla ilk gelen anahtarı yukardan alabilir. öpüyorum Ekmek, özledim...:)

Guray Dincol

unread,
Feb 22, 2012, 5:01:15 PM2/22/12
to ekmek-...@googlegroups.com
15:30 itibarıyla dökülmeye başlayalım derim.

22 Şubat 2012 23:53 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

dilan mungan

unread,
Feb 22, 2012, 5:39:27 PM2/22/12
to ekmek-...@googlegroups.com
ben de özledim.. ciddiye alın lan beni, sunca gündür gecenin binbir saatinde ofisin en sıkıcı olduğu anlarda size yazıyorum... biriniz bişi yazın.. arkadaşınızım olum ben, unuttunuz mu? hani kapıda duran kız !!!

kanım kurudu ofiste sabahlamaktan, koltukta uyumaktan.. çok mutsuzum, sevin beni çabuk

23 Şubat 2012 00:01 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Feb 22, 2012, 5:53:01 PM2/22/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Dökül Oyunbaz!
 
Ekmek uyumaaaa!!
 
N'aber Dilan:) Bence Güray sensiz bi hiç olduğunu kabul etmeli ve burdan hepimize açıklamalı!
 
Böyle düşünüyorum.

dilan mungan

unread,
Feb 22, 2012, 6:32:27 PM2/22/12
to ekmek-...@googlegroups.com
şöyle düşünüyorum, bence insan bu saatte çalışmayı kabul ediyosa bu kendi suçu..

23 Şubat 2012 00:53 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Feb 23, 2012, 1:22:15 AM2/23/12
to ekmek-...@googlegroups.com
kendi suçu dilan!
dilan!
hastayım sana.
dilan!
muhtacım sana.
dilan!
özledim seni 

ŞİİR:

Dengeleri sağlayan senmişsin meğer
İşler sıkışınca, Dilan varsa herşeye değer
Lakin sektörü zorlu,yanar bu ciğer
Alma ahını Güray Oğlan
Nasılsa geri döner,nasılsa geri döner...

23 Şubat 2012 01:32 tarihinde dilan mungan <dmu...@gmail.com> yazdı:

dilan mungan

unread,
Feb 23, 2012, 2:30:26 AM2/23/12
to ekmek-...@googlegroups.com
:) şimdi mutlu oldum.. 
 



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages