Nilay Vardar 2 davetli-Bianet
19 Şubat 2012 18:17 tarihinde evrim şahintürk <sahintu...@gmail.com> yazdı:
ben 4:30 sularında sahnede olabilicem. anahtarı yukarıya, Sabırtaşına bıraktım. Dolayısıyla ilk gelen anahtarı yukardan alabilir. öpüyorum Ekmek, özledim...:)