yarınlar

0 views
Skip to first unread message

Ozzzy

unread,
Jun 7, 2012, 9:57:53 AM6/7/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Ekmek!! Sevgiler, saygılar...

Kaçta buluşuyoruz, yeni mekan ve 1 ay boşluğa 1 genel prova ile cevap verecek miyiz?

Bir de seyirci durumumuz nedir acep?

Hasibe Kalkan 2 kişi ( davetli )

var bende bir..

Evrim

unread,
Jun 7, 2012, 2:22:47 PM6/7/12
to ekmek-...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com
Kabus gibi ama yapacak hic biseyim yok sette olacagim ve 5 den once gelemiyorum maalesef...
Madonna 2 kisi




7 Haz 2012 tarihinde 16:57 saatinde, Ozzzy <ozgur...@gmail.com> şunları yazdı:

Guray Dincol

unread,
Jun 7, 2012, 3:58:17 PM6/7/12
to ekmek-...@googlegroups.com
valla  oyunbaz telefonuna hiç rezervasyon yok.ben 15:30 gibi mekanda olurum.kaçıran seyircilerinizi dürtün derim.

7 Haziran 2012 21:22 tarihinde Evrim <sahintu...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages