24 mart rezervasyonları bu başlıkta

1 view
Skip to first unread message

mustafa cicek

unread,
Mar 22, 2011, 7:03:40 AM3/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
abdullah özdemir 1 kişi
eren paydaş 2 kişi
ersin ... 1 kişi(bu kişinin soyadı güray ya da dilandaki bir kağıtta yazıyodu- bu mekanı bulamadığından oyuna giremeyen çocuk)
simge ve melda 2 kişi
eda aslı şeran 1 kişi
şermin akbulut 1 kişi

ekrem çetinkaya 1 kişi davetli
deniz çeküç 1 kişi davetli

mustafa cicek

unread,
Mar 22, 2011, 9:44:04 AM3/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
sermin akbulut iptal!

son durum şu:

abdullah özdemir 1 kişi
eren paydaş 2 kişi
ersin ... 1 kişi(bu kişinin soyadı güray ya da dilandaki bir kağıtta yazıyodu- bu mekanı bulamadığından oyuna giremeyen çocuk)
simge ve melda 2 kişi
eda aslı şeran 1 kişi
onur akıncı 2 kişi

ekrem çetinkaya 1 kişi davetli
deniz çeküç 1 kişi davetli


2011/3/22 mustafa cicek <cicek...@gmail.com>

Guray Dincol

unread,
Mar 22, 2011, 6:05:32 PM3/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com

son durum şu:

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 23, 2011, 4:18:19 AM3/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com, Guray Dincol
Ayşe Nurcan aygün 1 kişi
Seda Fettahoğlu 1 kişi

Ozzzy

unread,
Mar 23, 2011, 4:40:03 AM3/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com


son durum şu:
 
eda aslı şeran 1 kişi
abdullah özdemir 1 kişi
eren paydaş 2 kişi
ersin ... 1 kişi(bu kişinin soyadı güray ya da dilandaki bir kağıtta yazıyodu- bu mekanı bulamadığından oyuna giremeyen çocuk)
simge ve melda 2 kişi
eda aslı şeran 1 kişi
onur akıncı 2 kişi
Ayşe Nurcan aygün 1 kişi
Seda Fettahoğlu 1 kişi
Burak Özkök 5 kişi
 
ekrem çetinkaya 1 kişi davetli
deniz çeküç 1 kişi davetli
 
23 Mart 2011 00:05 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Mar 23, 2011, 4:43:45 AM3/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com
20'lerdeyiz.biraz daha kasmak iyi olabilir...

23 Mart 2011 10:40 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

Özgen Kaybaki

unread,
Mar 23, 2011, 5:15:48 AM3/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com, Guray Dincol
anneme söyledim kendi çevresinden birilerini dürtsün göndersin diye.. ordan isimler çıkarsa yazarım

2011/3/23 Guray Dincol <guray...@gmail.com>

evrim dogan

unread,
Mar 23, 2011, 9:22:40 AM3/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com

son durum şu:
 
eda aslı şeran 1 kişi
abdullah özdemir 1 kişi
eren paydaş 2 kişi
ersin ... 1 kişi
simge ve melda 2 kişi
onur akıncı 2 kişi
Ayşe Nurcan aygün 1 kişi
Seda Fettahoğlu 1 kişi
Burak Özkök 5 kişi
         derya demir   4 kişi 
         cem özkan  2 kişi
         gökhan karagülle 1 kişi
         şermin akbulut 1 kişi
         jule sievert  2 kişi
         
        
öyküm erdoğan 3 kişi (davetli)
ekrem çetinkaya 1 kişi davetli
deniz çeküç 1 kişi davetli


      tıplaam 31

 

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 23, 2011, 9:31:41 AM3/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com

yarın eklenecek bir takım başka rez.lerim olacak benim de!

Guray Dincol

unread,
Mar 23, 2011, 9:44:54 AM3/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com
o zaman paniğe gerek yok.şimdilik çalışmalarımızı durdurabiliriz.rezervasyon gelirse
alırız.37'de durmak iyi olur.neden 37? 37 güzel sayı.otuzyedi.demesi de güzel.37.

23 Mart 2011 15:31 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 23, 2011, 9:48:40 AM3/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com

bu gece uykunda yürüyüp, Sibel sorduğunda 37 demeni istiyorum, hadi.

Özgen Kaybaki

unread,
Mar 23, 2011, 9:52:38 AM3/23/11
to ekmek-...@googlegroups.com, sena taskapılıoglu
ya da "güray hadi yatağa gel lütfen" dediğinde "rezervasyonlar kapandı, gelemem sibel" demeni ve sessizce ağlamanı..


2011/3/23 sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages