sibele veda

3 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Jul 11, 2012, 3:52:18 AM7/11/12
to tiyatr...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com, rosguil...@googlegroups.com
Selam,

Yarın gece taksim de cambaz'da olacağız 20:30-21:00 gibi.gelebilen,sonradan eklenen herkesi bekleriz.Beni arayabilirsiniz mekan bulma konusunda.bir değişiklik olursa haber ederim zaten.

öperim.

Güray

Serpil Bilgil

unread,
Jul 11, 2012, 7:32:05 AM7/11/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Sibeeeell,
Malesef ben yarın gelemiyorum, şehirdışından misafirlerimiz gelecek ve Mahir çalıştığı için evde olmak durumundayım, kadıköyde olsaydınız bi süre kaçacaktım yanınıza ama taksim işi bozdu...Sibelim çok öperim seni, umarım güzel bir dönem geçirirsin, sevgiyle...
 
Serpo

2012/7/11 Guray Dincol <guray...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages