Sabah!!!! ŞOK !!! Böyle bir şey yok!!!!

2 views
Skip to first unread message

Ozzzy

unread,
Jan 16, 2012, 6:07:18 AM1/16/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Abi ne kullanmış da gelmiş oyuna, kim ne dedi, dediklerimizden bunları nasıl çıkardı, hangi hayal aleminde nasıl bir montaj bu!!!!!!!!!!!!!!

Yaşasın Amatör Tiyatro!!!
17135699_01.jpeg

Ozzzy

unread,
Jan 16, 2012, 6:10:53 AM1/16/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Ama tiyatro merakı yüzünden okulu uzamış. Okul hayatı boyunca çalışmak zorunda kalan Çiçek, işsizliğin ne demek olduğunu iyi anladığını söylüyor: "Oyunu okuduğum zaman veoynacağım işsiz karaketeri gördüğüm zaman 'Tıpkı ben' dedim. Öğrenciyim ama çoğu kez çalıştım. İşsiz de kaldım, paraya ihtiyacım olduğu da çok oldu."  

Diyetisyen olan Pınar Akkuzu ise stajyeri canlandırıyor. Kendi stajı kolay geçse de arkadaşlarının stajyerliği zor olmuş.  
Çevremden dinlediğim zorlukları yansıttım, gözlemlediklerimi oynadım" diyor

Oyunu Türkiye'ye özellikle de İstanbul'a uyarlayan yönetmen Güray Dinçol ise, "Bankacı arkadaşlarımız izledi, 'Oyunu izledik, yarın gidip aynısını yaşayacağız,' dediler," diye izleyici tepkilerini anlatıyor.

Sorunların sadece bizim hayatımızda değil de toplumda herkesin yaşadığını göstermek istedik... Zor geçen çalışma hayatı için bir çözüm önermeye de çalıştık ama sonra çözümümüz olsa kendimiz istifa ederiz dedik."

Üstelik oyunda profesyonel oyuncular Sena Taşkapılıoğlu, Evrim Şahintürk'le birlikte rol alan amatör oyunculardan biri diyetisyen, biri öğrenci, biri de araştırma görevlisi... Her biri kendi hayatlarında karşılaştıkları sorunları bu oyuna taşıyor. Karakterleri çevrelerinde, İstanbul'un plazalarında gözlemledikleri insanlara göre oluşturmuşlar.  

Tamamını kopyalamış oldum gerçi. 

16 Ocak 2012 13:07 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Jan 16, 2012, 6:51:00 AM1/16/12
to ekmek-...@googlegroups.com


16 Ocak 2012 13:10 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:
yuh!!
yuh hakaten.
bu ne be?
şoklardayım hakket!!

Guray Dincol

unread,
Jan 16, 2012, 8:20:16 AM1/16/12
to ekmek-...@googlegroups.com
kadına özellikle de rica ettim amatör vurgusu yapmamayı ve yayınlamadanda bana yollamasını ama sabah işte geçin,kafayı çok takmayın.berbat bir yazı olmuş.

16 Ocak 2012 13:51 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:


16 Ocak 2012 13:10 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

Ama tiyatro merakı yüzünden okulu uzamış. Okul hayatı boyunca çalışmak zorunda kalsuan Çiçek, işsizliğin ne demek olduğunu iyi anladığını söylüyor: "Oyunu okuduğum zaman veoynacağım işsiz karaketeri gördüğüm zaman 'Tıpkı ben' dedim. Öğrenciyim ama çoğu kez çalıştım. İşsiz de kaldım, paraya ihtiyacım olduğu da çok oldu."  

Ozzzy

unread,
Jan 16, 2012, 8:27:07 AM1/16/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Bloga hiç koymamak mı, yapılan şeyi deşifre edecek bir yazıyla mı yayınlamak?

"Yaşasın Amatör Tiyatro" başlığıyla mesela...

16 Ocak 2012 15:20 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Jan 16, 2012, 8:29:30 AM1/16/12
to ekmek-...@googlegroups.com
bence silmek-uzatmamak-unutmak.

16 Ocak 2012 15:27 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

dilan mungan

unread,
Jan 16, 2012, 8:46:18 AM1/16/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Off  bu ne gerzeklik yaa.. bence hiç bi yere koymayın, aramalarda falan çıkmasın mümkünse..


Güven Soydan

unread,
Jan 16, 2012, 9:52:30 AM1/16/12
to ekmek-...@googlegroups.com
o kadar çirkin ki güzel.

2012/1/16 dilan mungan <dmu...@gmail.com>

Off  bu ne gerzeklik yaa.. bence hiç bi yere koymayın, aramalarda falan çıkmasın mümkünse..





--
g.

sena taskapılıoglu

unread,
Jan 16, 2012, 5:05:36 PM1/16/12
to ekmek-...@googlegroups.com

Hiç anlamamak! Yuhhh!!!

Ozzzy

unread,
Jan 17, 2012, 6:26:41 AM1/17/12
to ekmek-...@googlegroups.com
bu mükemmel yazıyı mimesis-dergi ana sayfadaki haber bölümüne koymuş. Birimizin gönderme ihtimali olmadığını düşünerek, kaldırılması için yazışmamı ister misiniz, zaten kontağı olan var mıdır?

17 Ocak 2012 00:05 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

Hiç anlamamak! Yuhhh!!!


Evrim

unread,
Jan 17, 2012, 8:49:45 AM1/17/12
to ekmek-...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com
Hiç anlamak mümkün degil.. Niye kimse 0.2 cilere, kumbarayı 50 cilere sormuyor sizin meslekler neydi diye.. Bizim yüzümüzden mı acaba!! Biz amatör ruh dedikce mı oluyor bunlar. Anlamıyorum gercekten... Sınır oluyorum..

iPhone'umdan gönderildi

17 Oca 2012 tarihinde 13:26 saatinde, Ozzzy <ozgur...@gmail.com> şunları yazdı:

Guray Dincol

unread,
Jan 17, 2012, 1:32:19 PM1/17/12
to ekmek-...@googlegroups.com
abi mimesise rica edelim yazıdan rahatsızlığımızı ve sözlerimizin çok yanlış algılandığını hemen kontağa geç özgür daha görünür olmadan.senin kontağın daha sıkıdır herhal.

17 Ocak 2012 15:49 tarihinde Evrim <sahintu...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages