Kumbaracı 50

0 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Apr 12, 2011, 8:51:07 AM4/12/11
to ekmek-...@googlegroups.com
2 Haziran Perşembe oyunu için Kumbaracıyı aldık.Daha
fazla direnemedim Nilgüne,üstelik bir de çok pis rezil oldum,
anlatırım, yerlere yuvarlanırsınız.
Sezon kapanmadan orada da oynayacağız sonuçta.Herkes
buradaysa Haziran sonuna kadar oynarız Terminalde oynarız.

PINAR AKKUZU

unread,
Apr 12, 2011, 9:13:43 AM4/12/11
to ekmek-...@googlegroups.com
haziran mı?
ama çok saçma güraycım. çok saçma...

12 Nisan 2011 15:51 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages