oyun metni (ekmek-parasi@googlegroups.com)

0 views
Skip to first unread message

sahintu...@gmail.com

unread,
Oct 16, 2011, 7:27:10 PM10/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
I've shared oyun metni
Click to open:
Google Docs makes it easy to create, store and share online documents, spreadsheets and presentations.
Logo for Google Docs

dilan mungan

unread,
Oct 17, 2011, 8:04:05 AM10/17/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Evrim bu metinde sadece senin repliklerin mi doğru, mustafanınkilere mi ekledin? Aynı metin üzerinden yapalımda bi seferde olsun diye diyorum, yine de en kötü kes yapıştır yaparız, bosver.

PINAR AKKUZU

unread,
Oct 17, 2011, 8:44:29 AM10/17/11
to ekmek-...@googlegroups.com
şimdi tabi ben yine anlamadım bu olayı.
1-benim repliklerim doğru ise yine de bu metin üzerinden değiştirmem gereken bir şey var mı?
2-pazu kelimesinin hızlı ve ardı ardına söylediğiniz zaman komik olmuyor mu?
3-ne zaman çalışcak şimdi bu ekmek?


 
17 Ekim 2011 15:04 tarihinde dilan mungan <dmu...@gmail.com> yazdı:

dilan mungan

unread,
Oct 17, 2011, 9:19:09 AM10/17/11
to ekmek-...@googlegroups.com
:) 1.  repliklerin mustafanın yolladığı metinde doğru yerlerde / son halindeyse hiç elleme hemen senden sonrakine yolla , kurtul
   2.  durduk yere bana evde tek başıma pazupazupazupazu dedirttin akkuzu
   3. ya aslında bu benimde aklıma takıldı, Bernardanın olduğu bi güne denk getirelimde hafta içi Bernarda için off yaparsak, ekmek parası için geliniyo olmasın dedim, ama bilemedim,

17 Ekim 2011 15:44 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

Evrim

unread,
Oct 17, 2011, 12:09:01 PM10/17/11
to ekmek-...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com
Canımcım kendi kısımlarımı düzelttim
Diğer kısımlara cok hakim olmadığımdan cesaret edip ellemedim. 
Birde sanırım sıralamalar için tekrar bakmaliyiz. 
Siralamalar baya karışık 



17 Eki 2011 tarihinde 15:04 saatinde, dilan mungan <dmu...@gmail.com> şunları yazdı:

dilan mungan

unread,
Oct 17, 2011, 1:30:50 PM10/17/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Evrimim yok diğerlerini sen düzeltmicen zaten, demek istediğim Mustafa tüm text içinde kendi laflarını düzeltip, grupa mail attı, onun attığı text üzerinden hepimiz sırayla düzeltirsek text hem doğru sırayla hem doğru kelimelerle final olur, aynı anda 3-4 ayrı text dolaşmasın diye, Mustafanın textini baz alalım diyorum, tek text dolaşsın aramızda. Sen bu düzeltmeleri o text üzerinden mi yaptın, aslında onu sormak istedim..

17 Ekim 2011 19:09 tarihinde Evrim <sahintu...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Oct 17, 2011, 1:53:06 PM10/17/11
to ekmek-...@googlegroups.com
evet o text üzerinden yapmış(:

2011/10/17 dilan mungan <dmu...@gmail.com>

dilan mungan

unread,
Oct 17, 2011, 1:58:32 PM10/17/11
to ekmek-...@googlegroups.com
yaşasıınnnn  :)

17 Ekim 2011 20:53 tarihinde mustafa cicek <cicek...@gmail.com> yazdı:

Evrim

unread,
Oct 17, 2011, 2:11:55 PM10/17/11
to ekmek-...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com
Sonunda anladım bebeem :))) efet hepsini yaptım 

iPhone'umdan gönderildi

17 Eki 2011 tarihinde 20:30 saatinde, dilan mungan <dmu...@gmail.com> şunları yazdı:

Evrim

unread,
Oct 18, 2011, 5:10:52 AM10/18/11
to ekmek-...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com

Evet Mustafa'nın texti üzerinden kendi bölümlerimi yaptım
-Ali topu tut
-gaç gurtul 
-Yuh arkadeş hala anlamamış


iPhone'umdan gönderildi

17 Eki 2011 tarihinde 20:58 saatinde, dilan mungan <dmu...@gmail.com> şunları yazdı:

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages