Ekmek merhaba
Bu hafta oyuna Lülü'den (Lüleburgaz) koşarak gelicem, oyuna zar zor yetişicem. Sizden ricam, ekteki afişten bastırmanız.
Afişimiz hiç yok!!!
Birisi vişne suyu ve karides alabilirse sevinirim. Karidesi balık pazarının ,içinde Sütte var ordan alıyorum hep, 5 liralık.
Şimdilik aklıma bunlar geliyor, başka bir maruzatım olursa mailden rahatsız ederim.
İstanbul'u an itibariyle terk ediyorum, bye bye...