6 ocak rezervasyon

1 view
Skip to first unread message

mustafa cicek

unread,
Dec 28, 2011, 12:03:21 PM12/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com
hayırlı olsun

merve duman 2 kişi

Guven

unread,
Dec 28, 2011, 12:08:47 PM12/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com
Allahuekber wooohoooo

Guven Soydan

mustafa cicek

unread,
Dec 28, 2011, 12:49:30 PM12/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com
yok yanlış oldu...
merve duman 2 kişi  12 ocak perşembe için olcak..

2011/12/28 Guven <soyda...@gmail.com>

sena taskapılıoglu

unread,
Dec 28, 2011, 2:48:36 PM12/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Nice , hell yeah! Bunu  12 Ocak rezervasyon başlığı altına taşırsak, hatlar karışmaz. Di mi?

Ozzzy

unread,
Dec 29, 2011, 4:08:54 AM12/29/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Kebap için de bunu demiş, abi otomatiğe bağlamış:



28 Aralık 2011 21:48 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Dec 29, 2011, 5:19:04 AM12/29/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Kolpacı Yaşam!

Ozzzy

unread,
Dec 29, 2011, 5:53:46 AM12/29/11
to ekmek-...@googlegroups.com
http://bianet.org/bianet/insan-haklari/135079-savas-ucaklari-sivilleri-bombaladi

İptal fikri geliyor aklıma ama gerek yok tabi di mi...

29 Aralık 2011 12:19 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

Kolpacı Yaşam!


Evrim

unread,
Dec 29, 2011, 7:18:20 AM12/29/11
to ekmek-...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com
Terbiyesizlik yapmayın . Oyun öyleyse adam naapsin.. Yasam pınarım 

iPhone'umdan gönderildi

29 Ara 2011 tarihinde 12:19 saatinde, sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> şunları yazdı:

Kolpacı Yaşam!

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages