Fwd: eller

0 views
Skip to first unread message

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 10, 2011, 6:49:10 AM3/10/11
to ekmek-...@googlegroups.com


---------- Forwarded message ----------
From: ali güler <ali...@gmail.com>
Date: 2011/3/10
Subject: Re: eller
To: sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com>


Sena, geç kaldım ya. bi şey olursa yine söyle olur mu. bu fotoğrafların daha büyük çözünürlükteki hali de var.

08 Mart 2011 22:51 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:



Ali'cim,
 
çok teşekkürler. Bu sana geri yolladığımın daha derli toplusu mu diyim , ne diyim bilemedim, daha temizini çekebilirsen süper olur. Ne zaman yapabilirsin ki, yarın müsait misin acaba? Ne kadar çabuk olursa o kadar iyi olur, çünkü haftaya perşembe prömiyer, yani zaten acayip geç kaldık bu afiş işlerine. sağolasın, öperim..


_PH_AliGüler_ (1 of 1)-22.jpg
_PH_AliGüler_ (1 of 1)-23.jpg

Guray Dincol

unread,
Mar 10, 2011, 4:21:48 PM3/10/11
to ekmek-...@googlegroups.com
kansu
fikrin neye benzeyeceğini göstermek için bir deneme yapmış.
buyrun...
---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Kansu Gül <kans...@gmail.com>
Tarih: 10 Mart 2011 17:12
Konu: Re: eller
Kime: Guray Dincol <guray...@gmail.com>


Çok hızlıca şöyle bir deneme yaptım. Konuşalım akşama.

2011/3/10 Guray Dincol <guray...@gmail.com>

Kansu Selam,

fırsatın olduğunda
kabaca şu avcun içine ekmek parası çalışırmısın?
bize fikir versin en azından
olabilirse yazı karakteri kan ya da yara hissini verse
daha da şugar olur.

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com>
Tarih: 10 Mart 2011 13:49
Konu: Fwd: eller
Kime: ekmek-...@googlegroups.com
EkmekParasi_afis_v2.jpg

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 10, 2011, 4:25:48 PM3/10/11
to ekmek-...@googlegroups.com

parmaklarda insanlar olcek mi?

Guray Dincol

unread,
Mar 10, 2011, 4:40:30 PM3/10/11
to ekmek-...@googlegroups.com
olmasını istiyoruz ama bakalım.
bu fikir versin diye.

10 Mart 2011 23:25 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

parmaklarda insanlar olcek mi?


evrim dogan

unread,
Mar 10, 2011, 5:37:36 PM3/10/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ekmek parası yazısını beğenmedim


mustafa cicek

unread,
Mar 11, 2011, 11:23:15 AM3/11/11
to ekmek-...@googlegroups.com
güzel olacağa benziyor ama bence fon pürüzsüz olsun bembeyaz ya da simsiyah ya da neyse işte...

2011/3/11 evrim dogan <sahintu...@gmail.com>
ekmek parası yazısını beğenmedim



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages