Ali'cim,çok teşekkürler. Bu sana geri yolladığımın daha derli toplusu mu diyim , ne diyim bilemedim, daha temizini çekebilirsen süper olur. Ne zaman yapabilirsin ki, yarın müsait misin acaba? Ne kadar çabuk olursa o kadar iyi olur, çünkü haftaya perşembe prömiyer, yani zaten acayip geç kaldık bu afiş işlerine. sağolasın, öperim..
Kansu Selam,
fırsatın olduğunda
kabaca şu avcun içine ekmek parası çalışırmısın?
bize fikir versin en azından
olabilirse yazı karakteri kan ya da yara hissini verse
daha da şugar olur.---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com>
Tarih: 10 Mart 2011 13:49
Konu: Fwd: eller
Kime: ekmek-...@googlegroups.com
parmaklarda insanlar olcek mi?
parmaklarda insanlar olcek mi?