eID in browser leegmaken

wimvan...@gmail.com

to eID Applet

Beste,
Ik ben een ontwikkelaar bij departement landbouw vlaanderen (https://www.landbouwvlaanderen.be). Ik heb een technische vraag over de eId software. Momenteel moeten onze eindgebruikers telkens de browser afsluiten als ze voor een andere gebruiker willen werken (consulenten die voor meerdere landbouwers werken), omdat de eID informatie niet verdwijnt uit browser sessie na afmelden. We vroegen ons af of het via een javascript api (of misschien via cookies?) mogelijk is om de eID te clearen zodat ze onmiddelijk voor een andere landbouwer kunnen werken zonder de browser te herstarten. Kan dit ?

Hopelijk is mijn vraag duidelijk.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Wim Van den Rul

Frank Cornelis

to eid-a...@googlegroups.com
Dag Wim,

Webbrowser gebaseerde mutual SSL levert steeds problemen met sessiebeheer.
Je kan dit oplossen door gebruik te maken van de eID Identity Provider.
Meer informatie omtrent de eID Identity Provider is beschikbaar op:
    https://www.e-contract.be/start/

Mvg,
Frank.