EIB vs. Alarm

Moonpl

to EIBKNX
Witaj,

Czy mógłbyś zdradzić jak zintegrowałeś alarmówkę z EIB?

Jestem właśnie na tym etapie i zastanawiam się nad połączeniem
systemów np. czujki ruchu które przekazują informację do systemu i
włączają światło.

Czy masz już informację dotyczącą zbrojenia alarmu za pomocą knx/eib?

Cały system mam na ABB, przyciski na Berkerze tylko stacja pogodowa
będzie z TheBen no i prawdopodobnie panel sterujący z ABB lub GIRA
(ale nad tym jeszcze myślę).

mac...@zrodlana.com

to EIBKNX
Cześć,

z tego co mi wiadomo, system alarmowy można zintegrować z EIB poprzez
tzw. expandery (po stronie alarmu) i we/wy binarne (po stronie EIB).
Umożliwia to m.in. przesył informacji z czujek ruchu: w czasie, gdy
alarm jest nieuzbrojony mogą one załączać np. światło.
Ja jestem na razie na etapie projektowania, ale Kolega Krzysztof ma
już taki system zintegrowany (http://eib.zrodlana.com/2008/01/pierwsze-
koty-za-poty.html), więc mam nadzieję podzieli się swoimi
doświadczeniami.

Pozdrawiam serdecznie,
Maciek

jeff

to EIBKNX
Czesc
Jesli chodzi o integracje alarmu to narazie jest tylko kilka urzadzen
ktore na 100% pracuja z KNX
Firmy ABB (FAS/EIB,L 208/EIB) i Gira (114200) wypuscily alarmy/moduly
do wspolpracy z KNX.
Mozna tez zrobic to w inny sposob tak jak to opisal Maciek
Ja moge dodac, ze to mozna zrobic na kilka sposobow:
1.Uzyc zwyklego binary input np.BE/S 8.20.1 ABB i podlonczyc to z PGM
alarmu
2.Siemens oferuje male PLC Logo! ktore z modulem KNX daje nam lepsza
integracje.
3.Moim zdaniem najlepsze rozwiazanie to uzycie np. UK/S 32.2 ABB 32 in/
out
W Satelu powinien ktos pomyslec i wypuscic jakis modul do integracji z
KNX.
Pozdrawiam
Tomek