Sterowanie piecem Buderusa

dlugi

to EIBKNX
Witam!

Czy ktos z sznownych grupowiczow probowal uruchomic piec Buderusa z
modulem funkcyjnym FM446 wspolpracujacym z magistrala EIB?

Pozdrawiam
Piotr

jeff

to EIBKNX
Piotrze
Mialem kontakt z piecami i kontrolerami Buderusa ale niestety nie z
FM446
Przy BMS,wiekszosc protokolow to LON,M-Bus,BACnet.
Przy ostatnim projekcie uzywalismy LONgateway do Buderusa.
Obeszlo sie bez zadnych problemow przy ustawieniach i komunikacji!
Sytem dziala na trzech piecach juz ponad 5 msc,i dotej pory bez
alarmow ze strony kontrolera!
Buderus wpadl na wysmienity pomysl z modulowa konstrukcja ,mozna
dostosowac latwo
piec do odpowiednich potrzeb i mozliwosci w odpowiednim przedziale
czasu.
Z moich obserwacji smialo moge polecic Ci Buderusa do domu,modulowa
konstrukcja i germany quality!!
Ceny tez sa normalne!
pozdrawiam Tomek

Maciej Piliński

to eib...@googlegroups.com
Tak tylko gwoli ścisłości: w plikowni jest bardzo ciekawy dokument: "Buderus_wycinekEIB.pdf".

Ja właśnie do takiego rozwiązania się przymierzam, ale więcej szczegółów będę mógł podać dopiero po (udanej mam nadzieję) instalacji, czyli za mniej więcej 2-3 miesiące.
 Wtedy chętnie się podzielę wszelkimi przemyśleniami i spostrzeżeniami.

Pozdrawiam serdecznie,
Maciek

dlugi

to EIBKNX
Dzieki za odpowiedzi!

Z niecierpliwoscia czekam na pierwsze sprawozdania :)

Pozdrawiam
Piotr