Problem EHtip sa Firefox 5.0

Spale

to EHTip
Pozdrav, ekstra addons super radio do 4.0 ali na firefox 5.0 nešto
zeza.Instaliram ga i radi ok ali kad restartujem FF kaže da nije
kompatibilan sa 5.0.Jel to samo kod mene zeza ili je kod svih ?
Koristim windows 7(64bit).

Luka Humski

to eh...@googlegroups.com
Također koristim Win 7 (64-bit) i sa FF 5 mi se isto događa. Javlja da nije kompatibilno.

2011/7/6 Spale <dragan...@beotel.net>

--
Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "EHTip" kao jednu od Google Grupa.
Za objavljivanje u toj grupi pošaljite poruku e-pošte na adresu eh...@googlegroups.com.

Spale

to EHTip
Jel koristiš verziju 2.4.1 ?

On Jul 6, 11:19 pm, Luka Humski <lukahum...@gmail.com> wrote:
> Također koristim Win 7 (64-bit) i sa FF 5 mi se isto događa. Javlja da nije
> kompatibilno.

Luka Humski

to eh...@googlegroups.com
Ne znam točno koja je inačica. Znam samo da je najnovija. Prije dva dana sam je skinuo na službeno računalo koje sad nemam kod sebe pa ne mogu provjeriti točnu oznaku inačice.

Robert Katić

to EHTip
Moguće da je problem u Mozillovom sustavu provjere kompatibilnosti, pa
bih vas zamolio sa provate re-instalirati EHTip sa adrese:
http://bender.fesb.hr/~robert/ehtip/EHTip-2.4.1.xpi

Message has been deleted

Robert Katić

to EHTip