U planiranju verzije 3

Robert Katić

to EHTip
U planiranju je reprogramiranje EHTip-a od nule.
Dakako to otvara vrata većim promjenama cijele ekstenzije.

Ovo je znači idealna prilika da korisnici počnu predlagati promjene i/
ili neke nove osobine koje bi htjeli vidjeti u verziji 3.

Zasada nisu definirani nekakvi striktni okviri osim da i dalje ostane
što praktičnija ekstenzija za prijevod riječi.
Dakako kad kažem "ekstenzija", mislim na ekstenziju za Firefox. To
znači da nekakva verzija za drugi preglednik neće biti razmatrana.

Nadam se u što većem broju prijedloga!

Robert Katić

to eh...@googlegroups.com
Otključavam ovu temu.

EHTip je sada dostupan i za Google Chrome preglednik (link), te se ova tema više ne ograničava samo na ekstenziju za Firefox.
Message has been deleted

Robert Katić

to eh...@googlegroups.com
Ovom porukom ću nastojati objasniti kojim će se smjeru EHTip projekt vjerojatno razvijati, te usput pokušati i odgovoriti na gore navedene prijedloge.

EHTip projekt je još uvijek djelo inicijative/truda samo jedne osobe - mene.
Neovisno o količini mojeg slobodnog vremena (kojeg će biti sve manje), EHTip zasigurno nije (više) jedna od mojih primarnih zanimacija.

EHTip koristi EH.txt rječnik koji nije dio samog EHTip projekta.
Nažalost sam EH.txt projekt ne posjeduje (koristi) nekakav sustav prikupljanja kontribucija, pa sam i sam bio od ideje da to omogućim unutar EHTip-a uvođenjem mogućnosti uređivanja samih rječnika.
Uvođenje takve mogućnosti značajno bi otežalo održavanje EHTip-a, što bi onda radi prethodno navedenoga razloga, ne samo ugrozilo sam EHTip projekt, nego i sami daljnji razvoj EH.txt rječnika - rizik koji nije u interesu nikojem od dvaju projekta.

U cilju da omogućim buduće održavanje projekta, odlučio sam se na sljedeće korake:
  1. ozbiljno se suzdržati od uvođenja novih većih mogućnostima,
  2. što više ujednačiti EHTip za Firefox sa EHTip-om za Chrome,
    • Omogućiti dodavanje korisničkih rječnika u EHTip za Chrome,
    • Reimplementirati EHTip za Fireofx da bude što sličniji EHTip-om za Chrome
  3. maksimalno usvojiti pristup otvorenoga koda (open-source)
    • prebaciti razvoj EHTip-a za Firefox na Github-u kao što je to učinjeno sa EHTip-om za Chrome
Želja mi je ostvariti ovo navedeno do jeseni.

Nadam se da ovim iznesenim "smjernicama" nisam previše obeshrabrio daljnje rasprave. Prijedlozi su i dalje dobrodošli.

Robert Katić

to eh...@googlegroups.com
Samo da bolje pojasnim svoju vjerojatno ne toliko spretno složenu rečenicu:

[...]

Spomenut je EH.txt rječnik, no naravno, isto važi i za sve druge rječnike koji bi se uglavnom naslanjali na EHTip kao primarni izvor kontribucija.
Tražiti od EHTip-a da postane platforma za širenje ikojeg rječnika je prilično nerealno sve dok sam ja jedini koji radi na projektu.

--Robert