EHTIP ne radi " Dictionary not ready, Try it later"

sol...@gmail.com

to eh...@googlegroups.com

Na laptopu sa Windos 8.1 u Google chrome dobijam  tooltip "Dictionary not ready, Try again later"".  Isto to mi se pojavljuje na Mac kompjuteru u Chrome browseru. Medjutim na Desktop kompjuteru  ( Windows XP3) radi perfektno u Crome i Mozzila browseru., Sta bi mogao biti problem? Otisao sam na preporuceni Website i imam sve zelene oznake.

nofatch...@gmail.com

to eh...@googlegroups.com

On Monday, December 22, 2014 7:32:57 AM UTC+1, Sole S. wrote:

[...]

Kod mene ne radi ni na windows 7 sp1 32 bitnom, takodjer na chromu.Ista poruka vec jedno mjesec dana.

amra....@gmail.com

to eh...@googlegroups.com
Isti slucaj i kod mene. Upitanju je Chrome na Win 7, 64bit.

alexey.s...@gmail.com

to eh...@googlegroups.com
Imam isti problem na računaru s Windows 8.1 x64, Chrome 40.0.2214.94 m. Na drugom računaru gdje je instaliran Linux sve radi odlično kao i prije. Jel' ima mogućnos da će biti popravljeno?

Mislav Šramek

to eh...@googlegroups.com

On Monday, December 22, 2014 at 7:32:57 AM UTC+1, Sole S. wrote:

[...]

Imam isti problem! Kako to rijesiti?