Veda...

feyzulla...@bayercropscience.com

to feyzulla...@bayercropscience.com

Değerli Arkadaşlarım,

Hepinizin bildiği üzere; Her şeyin bir başlangıcı ve bir sonu var.

Yıl, 1985 Nisan: Genç, dinamik, hedefleri olan bir birey olarak Bayer ailesine katıldım.
1985 - 2010: 25 yıl ( Çeyrek yüzyıl ): Bu önemli süreç içerisinde;
        * Çok güzel, anlamlı ve nitelikli arkadaşlarım oldu...
        * Hem iş yaşamı hemde sosyal anlamda çok şeyler öğrendim...
        * Elimden geldiğince öğrendiklerimi çevremle paylaştım ve onlarında benim deyimlerimden yararlanmalarını sağlamaya çalıştım...
        * Çok tatlı ve eğlenceli anılarım oldu... ( bunlarla bir kitap yazabilir ve yaşamımı devam ettirebilirim )...
        * İşimiz gereği çok yer, mekan,ülke gördüm, çok insan tanıdım...
        * Hayatımı ve şu anda sahip olduğum değerleri bu aile ortamında kazandım...
        * Kısacası, Bayer, arkadaşlarım ve kendim için elimden geldiğince iyi şeyler yapmaya çalıştım. Bunda da biraz olsun başarılı olduğuma inanıyorum. Bayer'de bizden sonraki jenerasyona örnek olabildiysem bu haz bana yeter...

Yıl, 2010 Temmuz: Ve.... Artık aileme, kendime ve tüm sevdiklerime zaman ayırma vakti geldi...
        * Hepinizi çok seviyorum....  Tüm arkadaşlarıma Sağlık, Mutluluk ve Başarı dolu bir gelecek diliyorum...
        * Yeni görevlerine başlayan arkadaşlarıma başarılar diliyorum.
        * Hoşçakalın, Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın...

Sevgi ve Saygılarımla.

                İletişim Adresim:
                        GSM: 0532 612 72 91.
                        Mail : feyzulla...@hotmail.com