Sólámpa

0 vue

FloraKri

non lue,
25 févr. 2009, 12:07:3925/02/2009
à Egészség-megoldások-több szemszögből
Vettünk sólámpát, na nem azért mert divathóbort, nem is tudtam róla
mig a párom haza nem állított az ötlettel.
Ugyan is gyakran köhög, de eddig semmit nem találtak az orvosok amik a
visszajáró tüneteket okozzák.

Na mindegy hosszú történet. :)

Talán a srácok se lesznek olyan köhögősek a nátha időszakban, és talán
nekem se fog fájni gyakran a fejem.
Na majd kiderül.

Tény és való mintha kevesebbet szenvednék a fejemtől.

Tudtok róla valami bővebbet?

Hurainé Ági

non lue,
25 févr. 2009, 12:16:2125/02/2009
à egeszseg-megoldas...@googlegroups.com

Nincs annál kézenfekvőbb, mint, hogy otthonunk levegőjét egy természetes „Ionizátor” segítségével egészségesebbé tegyük. Tudományos vizsgálatok bebizonyították, hogy a sólámpa biofizikai tulajdonságai pozitívan hatnak az emberi közérzetre. Ezek a pozitív tulajdonságok a természetes ionizáción, az elektromágneses rezgésen és a kristályos átlátszó felépítésből eredő fényhullámokon alapszanak. A só mind kémiai, mind fizikai szempontból semlegesítő és kiegyenlítő hatású. A sókristályok élet fontosságú negatív töltésű ionokat adnak le a szoba levegőjének és az egészségre pozitívan ható bioenergiai erőket sugároznak, amiből nap mint nap energiát tankolhatunk.

A só által leadott negatív töltésű ionok pozitívan hatnak:

  • légutakra, légúti megbetegedésekre,
  • idegfájdalmakra,
  • magas vérnyomásra,
  • reuma ellen.

A sókristályok jobbra cirkuláló bioenergiája hatással van:

  • a vesére,
  • az idegek,
  • a hormon háztartásra,
  • a vér méregtelenítésére,
  • az idegrendszer erősítésére,
  • az öregedési folyamatok lelassítására.

A sólámpákkal elvégzett tesztek bizonyítják, hogy a hyperaktív gyerekek koncentrációs és alvási zavarai rövid idő alatt csökkenek, illetve megszűnnek, a sókristály rendező erejéből fakadóan.

--
Hurai Ági
0036706234172

FloraKri

non lue,
26 févr. 2009, 07:41:1726/02/2009
à Egészség-megoldások-több szemszögből
Sokat várok tőle. Állítólag a színe se mindegy.
Na meg nálunk megy a számítógép- hiába dógozni köll- és így a
töltéseket is átrendezi.
A sólámpa meg helyre rak mindent.
Legalább is remélem.

Répondre à tous