kínai kaja

Hurainé Ági

to egeszseg-megoldas...@googlegroups.com
A szósz mellé leszel szíves receptet is mellékelni. :D
Én is nagyon szeretem a kínai ételeket. A zamatukat, de a technikájukat is.
Előre is köszi :)

--
Hurai Ági
0036706234172

FloraKri

to Egészség-megoldások-több szemszögből
Sziasztok.
Én nem igazán vagyok oda a kínai konyháért. De ezt mintha már mondtam
volna.
De a használt fűszerekre és zöldség félékre igen.
ha esetleg felsorolnád kedves István, melyek a gyakran használt
fűszerek , zöldség és gyümölcs félék, nagy megköszönném.
Ha esetleg valakit az indiai vagy a mexikói ételek érdekelnek , nagyon
örülnék tőlük 1-2-3 receptnek, persze olyan alapanyagokból amit talán
fel lehet lelni itthon is.
Szintúgy különösen kihegyezve a fűszerek érdekelnek.

Az a baj ezekkel a keleti "csoda" ételekkel, hogy vannak olyan
alapanyagok melyeket itthon vagy nem, vagy csak elvétve de borsos áron
lehet beszerezni.
Innentől kezdve lehet akármilyen egészséges, de egy átlag magyar
család, nem hogy rendszeresen, de lehet hogy kipróbálás szintjéig sem
jut el.
A wok sütésről szívesen hallanék, mert nagyon érdekel, a technikája.
Van itthon, de egyáltalán nem használjuk.

Előre is köszi