légzőgyakorlatok

Hurainé Ági

to egeszseg-megoldas...@googlegroups.com
Ismered Dr. Csang Mester légzőgyakorlatait? Az öngyógyítás teljes rendszere c. könyvében nagyon sokat ír róla.
Nagyon jó lenne, ha több ilyen forrást összegyűjtenénk. Szerinted?
Várom a hétvégét! :)

--
Hurai Ági
0036706234172

estilusom

to Egészség-megoldások-több szemszögből
Hmmm nem olvastam, de utána nézek. Egy nagyon régi magyar könyvet
olvastam a légzőgyakorlatokról..de lehet, hogy jógás könyv volt...na
majd utána nézek és megírom a címér.. valahol ott van még a könyves
polcon...
Összeállíthatunk egy kis listát ezekről az okosságokról, bár én nem
olvastam olyan nagyon sok könyvet, inkább internetről gyűjtök
infókat...számítógép eltereli a figyelmemet a normális informálodási
módokról :)

On febr. 26, 08:02, Hurainé Ági <hape...@gmail.com> wrote:
> [...]
> c. könyvében nagyon sokat ír róla.
> Nagyon jó lenne, ha több ilyen forrást összegyűjtenénk. Szerinted?

Hurainé Ági

to egeszseg-megoldas...@googlegroups.com
Csakg Mesternek több könyve is van, ez, amit említettem, egybe fogja az összes írását.
Ha jól emlékszem, a neten is van néhány cikk róla. Hátha találsz.

--
Hurai Ági
0036706234172

estilusom

to Egészség-megoldások-több szemszögből
Csúnya vagyok még nem írtam meg az új cikket a légzésről. Lehet, hogy
valami más cikkel pótolom majd, mert annyi minden jutott eszembe meg
találtam, hogy igyekszem őket levésni :)
Mutattam már nektek ezt a receptet amit kitaláltam? Vagy nem tudom,
biztos van már ilyen étel, de ez magamtól készült. Blogunkon írtam
róla: http://e-stilusom.blog.hu/2009/03/21/finom_recept_karfiol_html
Próbáljátok ki hátha izleni fog.