Istvánnak

Hurainé Ági

to egeszseg-megoldas...@googlegroups.com
Halihó! :)

Bizony régen jártam erre. Épp a napokban gondoltam rád is többek között, régen "beszélgettünk"
Erősen zajlik az élet. És a hó, már megint mindent beborít. :(
Pedig már úgy várom a tavaszt!
Szegény hóvirágom kinyílt és rászakadt a sok hó. :(
Tegnap jégtörő Mátyás volt, remélem megtöri, és újra nyílnak a virágok.
Ja, és tegnap hallottam a cinegét énekelni :D
Ez jó jel :)

--
Hurai Ági
0036706234172

estilusom

to Egészség-megoldások-több szemszögből
Hehe, jó Nektek, hogy sok a hó, itten nálunk csak eső van. Hó néha
esik, de délutánra elolvad....Üsse kavics, tenger miatt van ilyen
időjárás. Imádom a telet (olyan szép ha fehér minden), de már én is
várom a tavaszt... Séta az erdőben meg hasonlók. Jó kis kinti
szabadidős sportok....Jó dolog a kosárlabda meg squash, de ideje lenne
már egy jót teniszezni a szabadban :)

Egészséges életmód, testmozgás tipp: Ne erőltessétek túl magatokat
csak azért mert élvezitek a sportolást :D Úgy meghúztam a derekam,
hogy második napja lábadozok itthon..mostmár tudok járni..jeeee :D Még
jó, hogy gyorsan helyre szoktam jönni, szerintem részben betudható az
egészséges táplálkozásnak, bár nem akarom mindenbe bele beszélni az
egészséges életmód előnyeit :)