Mizu? :)

Hurainé Ági

to egeszseg-megoldas...@googlegroups.com
Sziasztok!
Hogy mi újság?
Kosárlabda ezerrel!!! :D Kadet OB és az alapszakaszban még hátra van 2 mérkőzés, de már biztos a 4 közé jutás.
Tudod milyen fárasztó dolog a szurkoló tábor szervezése, utaztatása és információkkal ellátása? :))
Na és persze az egészség. Kocogás a friss levegőn és a nagy gyalogtúrák a tiszta időben. Most a legjobb. Hamarosan havazik itt keleten állítólag, akkor meg még jobb. :))
3 szóval, köszönöm jól vagyok :)
Amit nektek is remélek!

--
Hurai Ági
0036702749891

estilusom

to Egészség-megoldások-több szemszögből
Nah nagyszerű az a lényeg, hogy jól telnek a napok :)
Háát szurkolótábort még nem szerveztem, én mindig a pályán vagyok, ha
kosárlabdáról van szó. Biztos nem egyszerű dolog, mindig az emberek
menedzselése a legnehezebb feladat hehe.

Legjobb, addig kell élvezni a jó időt amíg van, mert aztán ha sokat
esik akkor nem lehet túrázni, meg szabadban lenni, jöhetnek a fedett
sportok. Előző héten teniszeztem vagy 3 órát, olyan jól éreztük
magunkat, hogy az utolsó fél órában esett de még mindig
játszottunk :)) Kocogni nem szoktam, de sok barátom csinálja, lehet
egyszer elmegyek velük. Mindig kosárlabdázok meg teniszezek, ezzel meg
van a "futás" adagom :)