Mate előzmény

1 view

Hurainé Ági

to egeszseg-megoldas...@googlegroups.com
Kedves Béla!
Engem is érdekel a materól készült írás, gondolom, a csapatban többeket.
Az előzményben a csoport tulajdonosa írta, Kriszti,  hogy gyógyteákról fog majd írni és azt közre adja, ezzel kapcsolatban mondta, hogy a Mate az övé :)

De, természetesen minden érdekel, ami a matéhoz kapcsolódik. Úgy tudom, a tibeti gyógyászatban készítenek belőle nyugtató bogyót is.
Véleményem szerint, itt a csoporton berlűl egy külön oldalra tedd fel az írásodat, szerintem, mindannyiunkat érdekli.

Köszönettel
Ági

--
Hurai Ági
0036706234172

FloraKri

to Egészség-megoldások-több szemszögből
Jaj ne hogy úgy vegyétek, hogy kisajátítom! :)
Hisz nem tudhatok róla mindent!
A stipi stopi is csak viccesen hangzott el :)

Nyugodtan mehet minden fel, amit tudtok róla!

Egy külön oldalt megér !
Ajánlom figyelmetekbe vagy a fájlok menüpontot ahol fel lehet tölteni
adatokat,
vagy az oldalak menüpontot, ahol egy külön oldalt lehet ennek
szentelni.
Szerintem itt a beszélgetések között elsikkadnak a dolgok.

Szóval hagy jöjjön

:)

Pusszancs mindenkinek

BB -> te vagy az drága apokrif?
Ha igen akkor köszi itt is a küldeményeidet!

Nagyon hálás vagyok érte!
kri

Hurainé Ági

to egeszseg-megoldas...@googlegroups.com