Maté

FloraKri

to Egészség-megoldások-több szemszögből
Elnézést kérek, de egy kicsit szétesőben vagyok. A maté leírás
megszületett, persze hozzászólásokat várom, legyen teljes a leírás.
http://kri-fu-fa.gportal.hu/gindex.php?pg=29769622

Új mániámnak behódolva készítettem egy rovás google csoportot. Aki
akar csatlakozhat. Folyamatában rakom majd fel a rovásos anyagokat, de
szeretném ha más is foglalkozna vele, felrakáshoz regisztrálni kell,
lementéshez nem szükséges.

Ha valaki szívesen tanulná, gyakorolna, megvitatna ezt azt ezzel
kapcsolatban akkor vagy keressen meg a honlapomon levélben, vagy
olvasgassa a honlapom jobb oldali oszlopát.

Szeretettel kri

estilusom

to Egészség-megoldások-több szemszögből
elolvastam a cikket, tök jó :) de igy elsőre nem esett le, akkor ez a
"tök" amiben csináljuk a teát, az egy igazi növény vagy csak az
"edényt" hívjuk annak? :) Ha nyugtatólag hat a sima izom szövetekre,
akkor lehet, hogy hasznos lenne ha néha innék ilyen teát, példuál
edzés (gyurás) után?
Kíváncsi vagyok hol kaphatok ilyen teát erre felé.... :)