vega ételek

Hurainé Ági

to egeszseg-megoldas...@googlegroups.com
Nagyon szeretem a vegetáriánus ételeket. A padlizsán krémet, a karfiol fasirtot pl. Vannak köztük nagyon jók. Ajánlom szeretettel mindenkinek. Egy kis változatosság. :)

--
Hurai Ági
0036706234172

FloraKri

to Egészség-megoldások-több szemszögből
Egy évig voltam Vega. teljes. Se tej, se tojás. De a szervezetem nem
bírta, orvosi tanácsra vissza kellet állnom a húsra .
Túl korán, 16 évesen változtattam, egy nagy betegség után. Amúgy is
vérszegény vagyok, de akkor aztán nagyon.
Szóval én annyit tudok tanácsolni, hogy orvosi felügyelettel,
fokozatosan lehet csak áttérni a vega kajákra.
Azóta azért jóval kevesebbet fogyasztok húst. Inkább zöldséges vagyok
mint gyömülcsös.

Hetente azért egyszer -kétszer muszáj húst ennem, ezt mondta a dokim.
Hát ez van.

Hál istennek azért ennek kiküszöbölésére már nálunk is kaphatók
vegáknak kifejlesztett multivitaminok.
Van akinek szükség van rá. Hiába nem vagyunk egyformák.
Gondolom ebben a genetika is erősen bele játszik, nem csak a szokás,
kultúra.

On febr. 26, 07:58, Hurainé Ági <hape...@gmail.com> wrote:
> [...]
> fasirtot pl. Vannak köztük nagyon jók. Ajánlom szeretettel mindenkinek. Egy

estilusom

to Egészség-megoldások-több szemszögből
Hmmm ez érdekes, nem is tudtam, hogy ekkora kalamajkát is
okozhat...Egész sok vegát ismerek, és egyik sem mesélt még ilyesmiről
(bár lehet, hogy nem akarnak dicsekedni:) ). Egyébként néha velem is
előfordul, ahogy Ági is írta egy másik hsz-ben, hogy néha nem kívánok
húsos ételt. Ilyenkor mindig kitalálok, valami zöldségeset-
gyümölcsöset és akkor azt eszek. Néha meg így kifejetten "rámjön" a
zöldséget-ehetnék...Bár én gyümölcsös vagyok, imádom a sok fajta
gyümölcsöt.
Egyik legjobb dolog amire rá lehet szokni szerintem, hoy édesség meg
nasi helyett, együnk egy banánt, mandarint vagy valami gyümit
szerintem. Annyit javult az egészségem amióta több zöldséget meg
gyümit eszek...eszméletlen, nem is gondoltam volna. Amióta
egészségesebben étkezem, az arcomról is letisztultak az ilyen pattanás-
féle kiütések (pedig mennyi volt és mennyi krémet irogattak fel
rá :) )...akkora öröm volt...fiúból vagyok, de azért mi is hiúk
vagyunk valamennyire :)))