Arkadaşlar merhaba,
1 yıldan beri çalışmakta olduğum Balıkesir deki Türkiye nin en büyük trafo fabrikasında, çalışıyor olduğum departmana (Proje yönetim dep.) Elektrik Mühendisi aramaktayız. Aşağıdaki linkte ilanı var ama başvurmayı düşünen arkadaşlar cv lerini bana iletirlerse içeriden süreci daha da hızlandırabiliriz. İlanda min. 2 yıl tecrübeli diyor ama yeni mezun arkadaşlar da cv leri uygun görülürse değerlendirilebilirler.
Aklınıza bir şey takılırsa lütfen mail veya telefon yoluyla sormaya çekinmeyin.
Dışa dönük, takip becerisi kuvvetli, iyi İngilizcesi olan arkadaşların bu pozisyona uygun olacağına inanıyorum.
Herkese kolay gelsin