Bahar Dönemi Tanışma Yemeği ve 2 Eylülde 1 Gece

1 view
Skip to first unread message

Ozan Karaca

unread,
Mar 7, 2013, 6:19:54 AM3/7/13
to eesteceskis...@googlegroups.com
IEEE EESTEC
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK VE TEKNOLOJİ KULÜBÜ

Merhaba Arkadaşlar

Bahar dönemi başlarken Mühendislik ve Teknoloji Kulübü etkinlikleri de tüm hızıyla devam ediyor. Aramıza yeni katılan arkadaşlar için yapılan tanıtım toplantılarından sonra güz dönemi başında yapılan Tanışma Yemeği ve tadına doyamadığınız 2 Eylülde 1 Gece etkinliğinin ikincisi gerçekleştirilecektir. Aramıza yeni katılacak arkadaşlara Anadolu Üniversitesi IEEE Mühendislik ve Teknoloji Kulübü'nü en iyi şekilde tanıtmak için 7 Mart Perşembe günü saat 19:00 'da Tepebaşı Gençlik Merkezi 'nde bir tanıtım toplantısı düzenlenecektir. Daha sonra, 8 Mart Cuma günü saat 19:00 'da Bezgin Cafe & Pub bir tanışma yemeği düzenlenecektir. Bu tanışma yemeği; tüm üyelerin birbirleriyle sohbet edebilmesi ve aramıza yeni katılan arkadaşların, sizlerin tecrübelerinden faydalanabilmesı için gerçekten güzel bir fırsat olacaktır. Ve son olarak da; 9 Mart Cumartesi günü 2 Eylülde 1 Gece etkinliği başlayacaktır. Bu etkinliklerin tümüne katılımınız büyük önem arz etmektedir.

Tanıtım Toplantısı : 7 Mart Perşembe - 19:00 - Tepebaşı Gençlik Merkezi
Tanışma Yemeği  : 8 Mart Cuma - 19:00 - Bezgin Cafe & Pub
2 Eylülde 1 Gece : 9 Mart Cumartesi - 13:30 Espark'da Buluşma




----------------------------------------------------------------
Ozan Karaca
IEEE Anadolu University Student Branch - General Secretary
EESTEC International - LC Eskisehir




Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages