upomoc-ne vidim tekst u tablicama

lidijacro

to eeepc-zagreb
POZDRAV,
totalni sam lajbek, al volim moj asus eeepc 4G jer je kao idealan za
zensku torbu na dugim putovanjima.
Medjutim, nesto mi se desilo i sad kad u tekstualnim dokumentima imam
tablicu u koj je upisivan tekst ja taj tekst ne vidim. Dsakle tekst
izvan tablice se neormalno vidi,al onaj u tablici ne.
Inace imam Open office 2.0.
Sta da radim?
P.S. Da li bi trebala nadograditi ga na neki noviju, napredniju
verziju....tj. dal nekako mogu povlaciti updates, buduci da nisam
primjetila da mi sam to radi?

Hvala puno,
Lidija

ravilov

to eeepc-zagreb
Moram priznati, stvarno cudan problem. Ne radim bas previse u office
alatima pa ih niti ne poznajem jako dobro, pa nemam pojma kako
rijesiti tvoj problem. :(

Sto se tice updatea, po defaultu imas postavljen ASUS-ov update
repozitorij, no taj se ne osvjezava bas (ako se dosad 2-3 puta
osvjezio). Ima opisano u drugom threadu (potrazi "specificni hr
repozitoriji") kako dodati razne druge repozitorije, ali koliko znam
nijedan od njih ne sadrzi noviji OpenOffice. A i IMHO nije toliko ni
potreban, ovaj 2.0 radi zadovoljavajuce (hm, dobro, osim tebi
trenutno... :-/ ).

--
Robert

kost

to eeepc-zagreb
> Sto se tice updatea, po defaultu imas postavljen ASUS-ov update
> repozitorij, no taj se ne osvjezava bas (ako se dosad 2-3 puta
> osvjezio). Ima opisano u drugom threadu (potrazi "specificni hr

http://www.eeebuntu.org/ se pokazao kao najbolja alternativa.

Kost