Za info - XP na EEE

1 view

Nikola

to eeepc-zagreb
Pozdrav svima dugo se nisam javljao na ovom forumu, ali ipak kako sam
puno korisnih informacija dobio na ovom forumu, barem da vratim sa
mojim novim iskustvima.

Nemam problema sa mojim Eee od onoga dana kada sam prešao na Windows -
lite. Sve programe kada sam podigoa uključujući i office odlično rade,
a ostalo mi je 1 GB slobodne memorije što je sasvim dovoljno za
korištenje + 2 GB SD kartice.

Jedinu stvar koju sam izgubio je brzina podizanja, treba mu dobrih
dvije minute, ali kada se digne sve super radi, uključujući VIP
internet, DVB-T tuner na standardnim programima i sve ostalo što me je
mrzilo kod podešavanja da mi pod linux rade te isti programi.

Ukratko od kada imam windowse, ne bavim se sa njima danima i satima,
nego ga puno pametnije koristim za posao, prema tome linuxaši dragi
ste mi ali za mene je prenaporno svaki put podešavanje programa da
radi, kada u windowsima plug nad play, savršeno radi.

Pozdrav,

Nenad

to eeepc-zagreb
Da windowsi na eee u su sasvim ok! Ja sam ih doduše imao... do
jučer! :) Nakon nekog vremena se windows "zagušio" i počeo mi
strahovito sporo radit, tako da sam ga zamijenio Gos linux
distribucijom... s obzirom da na njemu i ne koristim nikakve windows
aplikacije, već manje više internet i ako si hoću neki film
pogledat...

pozdrav,
Nenad

ravilov

to eeepc-zagreb
Moram samo napomenuti, istina je da je defaultni Xandros sad vec dosta
star a ne obnavlja se (sigh), no da si recimo presao na eeeUbuntu ili
slican, takodjer bi ti sve navedeno radilo, a ne bi se morao petljati
sa komercijalnim softverom. :)
Konkretno, meni na Ubuntu radi DVB-T bez problema, kao i T-Mobile USB
internet stick, VIP-ov i od TELE-2 jos nisam isprobao ali vjerojatno
bi isto radili.

Takodjer, mogao si dobiti jos prilicno prostora na disku tako da si
kao i mnogi dosad ukinuo unionfs filozofiju.

Uz sve to, osim sto bi zadrzao (mozda cak i povecao) brzinu podizanja
sustava, kao sto rekoh, ne bi imao potrebe trovati tako divni strojcic
sa komercijalnim softverom. ;)

--
Robert

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
2008/11/10 ravilov <rav...@gmail.com>:

Slažem se u svemu u pogledu komercijalnog softvera uz samo jedan
prijedlog - stavis Fedoru gore ;)

Valent.

--
http://kernelreloaded.blog385.com/
linux, blog, anime, spirituality, windsurf, wireless

vanja.krk

to eeepc-zagreb

> Konkretno, meni na Ubuntu radi DVB-T bez problema, kao i T-Mobile USB
> internet stick, VIP-ov i od TELE-2 jos nisam isprobao ali vjerojatno
> bi isto radili.

ako smijem, mala digresija. obzirom da mi eee dolazi za koji dan,
interesira me koji ubuntu koristiš? da li si instalirao klasični,
desktop ubuntu ili je izašla neka prilagođena verzija?

druga pitanja, ako smijem, za koji dan. ;-)

> Takodjer, mogao si dobiti jos prilicno prostora na disku tako da si
> kao i mnogi dosad ukinuo unionfs filozofiju.

može malo objašnjenje ovoga?

hvala!

pozdrav!

Nenad

to eeepc-zagreb
Baš sam ga ja sad skinuo - ima ovaj neki EEEUbuntu,
obećavaju da je sve out of the box...

A jučer sam stavio GOS, zgodno izgleda, ali imam problemcice sa
wirelessom i malo i sa kamericom....
Bacit ću eeeubuntu kad dodjem doma gore... nadam se da ima dobar media
player + da updatea codece sa interneta.... i da će mi sve radit
odmah :)

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
i mnogi dosad ukinuo unionfs filozofiju.

> može malo objašnjenje ovoga?

http://www.modaco.com/content/asus-eee-pc-http-www-eeeasy-com/261914/removing-unionfs-on-eee-why-its-good/#entry885674

Eto uzivaj,

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
On Mon, Nov 10, 2008 at 1:45 PM, Valent Turkovic
<valent....@gmail.com> wrote:
> i mnogi dosad ukinuo unionfs filozofiju.

Krivi link :)

Evo sada ispravan:
http://wiki.eeeuser.com/howto:removeunionfs

vanja.krk

to eeepc-zagreb
On 10 stu, 13:46, "Valent Turkovic" <valent.turko...@gmail.com> wrote:

> Krivi link :)
>
> Evo sada ispravan:http://wiki.eeeuser.com/howto:removeunionfs

našao u međuvremenu, to isto. obzirom da nisam baš u potpunosti
poznavatelj linuxoidne hijerarhije diskova, ako sam dobro shvatio,
prva particija je read-only, pa se sve zapisuje na drugu, što za
posljedicu ima s jedne strane nemogućnost promjena sistemskih datoteka
a s druge se ssd više "troši".
valjda sam to dobro shvatio.
no, da li je to samo kod xandrosa ili je stvar kako se ssd
particionira u startu?

vanja.krk

to eeepc-zagreb

On 10 stu, 12:39, Nenad <nenopan...@gmail.com> wrote:
> Baš sam ga ja sad skinuo - ima ovaj neki EEEUbuntu,
> obećavaju da je sve out of the box...

daj, molim te, kada (odnosno, ako staviš) EEEbuntu daj napiši da li si
išta od ovoga

https://help.ubuntu.com/community/EeePC/Fixes

morao raditi, tj, da li je to sređeno u ovoj 8.04.1 verziji.
a i ovo
https://help.ubuntu.com/community/EeePC/Using
ima par zgodnih stvari.

pozdrav!
v.

Nenad

to eeepc-zagreb

Stavio UBUNTUeee preko instalacijskog CD-a (srecom imam externi CD)
bez problema. Radi lan mreza, zvuk, kamerica, sve, izuzev Wireless
veze. Prikazana je u network konekcijama, i cak dobivam podata o
jacini signala... no dogadja mi se da nemogu pristupiti, te kad
pritisnem taster za paljenje wirelessa da mi se upali plavo svjetlo na
cca 2-3 sec i da se onda ugasi....
To je za sada jedini problem... Totem player uz automatsko updateanje
codeca playa filmove bez problema, itd.
Utisak je vrlo povoljan, samo da riješim wireless problem (ima netko
sugestiju ???)

On 11 stu, 14:41, "vanja.krk" <vanja....@gmail.com> wrote:
> [...]
> išta od ovoga
>
> https://help.ubuntu.com/community/EeePC/Fixes
>
> morao raditi, tj, da li je to sređeno u ovoj 8.04.1 verziji.

ravilov

to eeepc-zagreb
On 10 stu, 12:33, "vanja.krk" <vanja....@gmail.com> wrote:
> ako smijem, mala digresija. obzirom da mi eee dolazi za koji dan,
> interesira me koji ubuntu koristiš? da li si instalirao klasični,
> desktop ubuntu ili je izašla neka prilagođena verzija?

Heh, tko je rekao da su Ubuntu i EeePC povezani? ;)
Na EeePC mi je jos uvijek original Xandros, nisam stavljao Ubuntu, a
njega imam na drugom laptopu.
Htio sam samo reci da navedeni hardver veselo radi i pod Linuxom, ne
treba win za to.
No prijatelj si je stavio Ubuntu na Eee (ne znam tocno koju varijantu,
mislim da eeeUbuntu ili eeeKubuntu), i kod njega sam takodjer slozio
DVB-T, sad ima TV u autu. :D

> može malo objašnjenje ovoga?

http://wiki.eeeuser.com/howto:removeunionfs

--
Robert

vanja.krk

to eeepc-zagreb

> Utisak je vrlo povoljan, samo da riješim wireless problem (ima netko
> sugestiju ???)

daj mi reco ovo: nakon instalacije, 8.04.1, zadnja verzija koja se da
skinuti sa neta, kakav je prikaz prozora? ja sam ga danas stavio, no,
za dio prozora sa postavkama, fali mi doljnji dio prozora, i to onaj
sa gumbima "ok", "cancel" i slično. nikakvo podešavanje mi nije
pomoglo. kakva je situacija kod tebe? inače je instalacija sa usb-a,
ako ima veze, obzorim da si ti napisao da si instalirao sa cd-a.
do wifi-ja nisam ni došao, ali je net proradio (skoro) od prve.

za sada ga ostavljam, jer nemam vremena zezati se, a onda vraćam ili
xandros ili windowse. ovo mi nešto izgleda zeznuto. ili kod
instalacije ili u samom kodu. ne znam.
šteta, a tako dobro izgleda. malo je sporiji, ali ide.

vanja.krk

to eeepc-zagreb
> Heh, tko je rekao da su Ubuntu i EeePC povezani? ;)

tako sam shvatio u mailu. nema veze, u međuvremenu je došao i eee u
kuću i eeebuntu na njega,ali razočarenje. ili pretjerana
nestrpljivost, pa ne znam gdje što treba podesiti.

> No prijatelj si je stavio Ubuntu na Eee (ne znam tocno koju varijantu,
> mislim da eeeUbuntu ili eeeKubuntu), i kod njega sam takodjer slozio
> DVB-T, sad ima TV u autu. :D

ako ostanem na linuxu, jel' može pomoć oko dvb-t-a? lijepo molim!!
o:-)

> --
> Robert

Nenad

to eeepc-zagreb
Daj mi molim te reci, T-mobile usb stick, jel radi (kad se usteka)
plug and play, ili treba petljati ?

> Konkretno, meni na Ubuntu radi DVB-T bez problema, kao i T-MobileUSBinternetstick, VIP-ov i od TELE-2 jos nisam isprobao ali vjerojatno

Nenad

to eeepc-zagreb
Da li možeš postati screenshot spornog prozora, pa da vidim kako
izgleda, pa ću usporediti, i javiti ti?

ravilov

to eeepc-zagreb
Radi, na Ubuntu radi skoro out-of-the-box (treba par dodatnih paketa),
na Xandrosu radi uz pracenje mojih uputa (potrazi ovdje po grupi, imas
thread o tome).

--
Robert

ravilov

to eeepc-zagreb
On 12 stu, 19:32, "vanja.krk" <vanja....@gmail.com> wrote:
> tako sam shvatio u mailu. nema veze, u međuvremenu je došao i eee u
> kuću i eeebuntu na njega,ali razočarenje. ili pretjerana
> nestrpljivost, pa ne znam gdje što treba podesiti.

Pa jesi ikad prije koristio Ubuntu?
Ako jesi, sve je isto, ili bi bar trebalo biti...

> ako ostanem na linuxu, jel' može pomoć oko dvb-t-a? lijepo molim!!
> o:-)

Moze, naravno. :)

--
Robert

Nenad

to eeepc-zagreb
Jel sam nudi instalaciju paketa ili .... ? :)

vanja.krk

to eeepc-zagreb
na žalost, prekasno sam pogledao topic. naime, vratio sam xandros. no,
izgleda kao na:
http://www.ubuntu-eee.com/wiki/index.php5?title=Introduction_to_Ubuntu_Eee

no, sada kada otvorim bilo što iz preferences ili administration
(mreža, izgled ekrana, izgled desktopa, osobne postavke, regionalne
postavke, u prozorima sa postavkama koje se tom prilikom otvore u 80%
slučajeva jednostavno fali, tj. ne vidi se doljnji dio sa gumbima "ok"
"cancel" ili slično. odnosno, kao da je umjesto rezolucije 800*480
rađeno za 800*600.

ravilov

to eeepc-zagreb
On 13 stu, 13:31, Nenad <nenopan...@gmail.com> wrote:
> Jel sam nudi instalaciju paketa ili .... ? :)

Ne bas. :-/
Moras se malo potruditi, ali nije neki problem. :)

--
Robert