eee 701 2G i problem sa SDD čitačem :(

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
Jeste li radili na Asus 701 eee 2G modelu s 2GB SDD diskom? Frend ga
ima i želi da mu instaliram neku noviju netbook distru gore, no na 2GB
diska to jednostavno ne ide.
Kupio je 8GB SDHC karticu ali je taj mali 2G ne prepozna!?! Tj, kako
da čitač uopće ne radi, ništa se ne događa kada se umetne SD kartica.
Probao sam i sa svojom i ista stvar :(

Obje kartice rade na mom Asus eee 701 4G.

Ima li tko ideju što bi to moglo biti?

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com

ravilov

to eeepc-zagreb
Iskreno, nisam znao ni da postoji (ili sam znao pa zaboravio) 701 sa
2GB SDD. Huh.

Jel imas neku ne-HC karticu (ispod 2GB) da isprobas s njom? Tko ce ga
znati, mozda je 701-2G toliko okljastrenija verzija 701-4G da cak nisu
stavili SDHC reader nego obican, non-HC... :-/

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
2010/5/30 ravilov <rav...@gmail.com>:

> [...]
> znati, mozda je 701-2G toliko okljastrenija verzija 701-4G da cak nisu
> stavili SDHC reader nego obican, non-HC... :-/

Nisam probao jer nemam, ali i ja sam na to pomislio. Na wikipediji
stoji da i 2G model ima SDHC čitač... no tko zna, možda je netko krivo
stavio na wikipediju...

Ivan Gustin

to eeepc-...@googlegroups.com
Neovisno o kartici, na 2 GB ti uredno stane eeebuntu distribucija.

2010/5/29 Valent Turkovic <valent....@gmail.com>

--
Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "eeepc-zagreb" kao jednu od Google Grupa.
Za objavljivanje u toj grupi pošaljite poruku e-pošte na adresu eeepc-...@googlegroups.com.

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
Probao sam ih par baziranih na ubuntu i nisu uspjele :(

Mislim da eeebuntu nisam probao, idem pa javim. Hvala na savjetu.