Pomoć oko Wirelessa

ZgBBG

to eeepc-zagreb
Bok svima!

Pozdrav ekipi iz Mame koju sam upoznala:-). Ne znam si spojiti svoj
eee da mi radi net bez žice, a rečeno mi je da mogu. Ovak stoje
stvari: imam B net, a na 2. starom laptopu sam se spojila preko dongla
na router. E,sad... kako da eee spojim na taj dongle? Znam da trebam
ukucat WEP key, al otkud krenut:-)?.

Znam da postoje T-mobile i Tele 2 stickovi, ali trenutno mi ne
trebaju...

Nije bad ni bit spojena na žicu sa svojim eee-om, al ako se može
bez...:-)
Hvala na svakoj pomoći!

Valentina

ZgBBG

to eeepc-zagreb
P.S. Radi se o USB adapteru koji je na 2. kompu, a kao zaštitu
koristim WEP key. Do WPA još nisa stigla:-)

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
2009/5/27 ZgBBG <valentina...@gmail.com>:

Da li na eee-u imas i dalje originalni Asus-ov Xandros ili si
instalirala neku drugu distribuciju na eee-u?

--
http://kernelreloaded.blog385.com/
linux, blog, anime, spirituality, windsurf, wireless

ravilov

to eeepc-zagreb
Hm, nisam bas shvatio situaciju, ali ako si se USB WiFi dongleom
spojila na router, ne mozes se sad spajati na taj dongle. :-/
Mozes se sa EeePC jedino spojiti na isti router, a to radis (ako jos
uvijek imas defaultni Xandros) tako da dolje desno kliknes ikonicu za
WiFi mreze (izgleda otprilike ovako: http://blogs.smh.com.au/gadgetsonthego/wifi_icon.gif),
u prozoru koji iskoci vec bi ti trebao pronaci tvoju mrezu (i sa
strane stajati lokot, buduci da je WEP). Tu kliknes Connect, trebao bi
te pitati za WEP kljuc, i to je to.
Time je ustvari napravio novi connection profile, pa sljedeci put kad
se hoces spojiti kliknes onu ikonicu koja je obicno do te WiFi, u
prozoru koji se otvori bi trebao biti profil, pa samo odaberes dolje
Connect.

--
Robert

On May 27, 11:40 pm, Valent Turkovic <valent.turko...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> instalirala neku drugu distribuciju na eee-u?
>
> --http://kernelreloaded.blog385.com/
> linux, blog, anime, spirituality, windsurf, wireless

ZgBBG

to eeepc-zagreb

Hvala svima, uspjela sam:). Ne mogu preko donglea,... ali wifi sam se
danas bez problema uspjela spojiti. :-). Još uvijek imam
Xandros...:-).

.