izgled prozora motzilla

1 view

lidijacro

to eeepc-zagreb
instalirala sam si ubuntu 8.10 i open office 3.0 na moj asus eeepc 4G.
sve sam vise manje poslozila i isla sam se igrati s compizconfig
settinzima. tu sam ocito nesto napravila a ni sama ne znam sto.
Uglavnom sad na prozoru firefox nemam u desnom uglu mogucnost ugasi,
smanji, spustii :-(
dal netko zna kako da si to vratim?
havla i sretan Uskrs svima koji ga slave!

Lidija

lidijacro

to eeepc-zagreb
uspjela sam resetirati na originalne postavke. sad se sve vratilo ali
su mi netsli moji divni efekti :( al ne mozes izgleda imati sve.

lidijacro

to eeepc-zagreb
Uf, ljudi pomagajte!!!!
sve je kao radilo, a dans opet nece. Mozilla ce me izluditi!
Konkretno:
- malo mi ima malo nema "undo/redo" strelica...tj. one su tu stalno
ali neki put rade a neki put ne rade.
- kad neku stranicu stavim u bookmarks...tamo se uopce nista ne vidi
- google pretrazivac gore desno ne funkcionira...uopce nece traziti
niti nista izbacivati.

Jel ima netko neku ideju?
Radi se o firefox verziji 3.0.8.
HVALA!!!!

ravilov

to eeepc-zagreb
Nisam shvatio... Ovo se dogadja samo i jedino sa Firefox prozorom?
To mi je malo cudno...

--
Robert