koji autopunjač za eee 701?

1 view

vanja.krk

to eeepc-zagreb
pozdrav!

trebao bi mi auto punjač za eee. pa me interesira da li postoji neki
posebni model za preporučiti ili može bilo koji? i drugo, da li za
izlazni napon i struju moram striktno paziti da je 9,5V i 2.5A? ili
može malo osdtupanje, naravno, da ga ne skuri kad ga spojim?

hvala!

svima sve najbolje za božić i novu godinu!!!!

ravilov

to eeepc-zagreb
Ja sam svojevremeno pokusao napraviti svoj vlastiti, no to je neslavno
propalo, pa sam zato narucio preko neta.
Jest skuplje rjesenje, ali radi. Nazalost koliko sam vidio u HR nema
toga za nabaviti...
Ne mogu se nazalost sjetiti odakle sam narucivao, potrazit cu link pa
posaljem.

Inace mozes probati sa nekim generickim, ali nekako je malo vjerojatno
da ce ti uspjeti. Ja sam svasta probavao, raznorazne kombinacije,
nista nije radilo zadovoljavajuce osim tog narucenog.

Sto se tice parametara, napon moze i do 10V (mislim da je 12V ipak
previse), a struja mora biti minimalno 2.5A. Takodjer, mislim da je
nuzno da je izlaz stabiliziran.

--
Robert

vanja.krk

to eeepc-zagreb

da li se radi baš o asusovom pošto veliš da je skuplji? ili čisto zbog
dostave?
gledam u hgspotu, postoji nekakav trustov oko 200kn, ali nemam
jednostavno vremena za otići i pogledati. a na nekim drugim modelima,
pišu naponi od 16 pa na dalje. a to je ipak way too much.

još ću malo čekati, možda ga je netko još uzeo...

hvala!

pozdrav!

v.

ravilov

to eeepc-zagreb
Nije original ASUS-ov. Skuplje je zbog dostave, postarine, carine itd.

Da, zaboravih napomenuti: mislim da sam vidjao u HR autopunjace koji
bi vjerojatno radili sa 701, ali svi su oni sa "kutijicom" izmedju
auto-konektora i konektora za komp (kao standardni adapter za laptop),
to mi se nije svidjalo nego sam htio onaj gdje je sva potrebna
elektronika u auto-konektoru (znaci da samo iz (malo veceg) auto-
konektora ide kabel, i to je to), a takvih ipak nema u HR, pa sam zato
morao narucivati izvana.

Da, nazalost standardni univerzalni laptop adapteri su svi negdje
16-22V, te su time neupotrebljivi za 701. :(

--
Robert

vanja.krk

to eeepc-zagreb
prvo, sretan božić!!!

što se kutije tiče, jest' da je estetski ružnije, no, to me ne smeta.
ovo sa elektronikom u utikaču je definitivno elegantnije, no, nikako
nije uvjet. dakle, ostaje mi tražiti neki univerzalni sa tih 9.5
odnosno 10v.

tja, što se može! ;-) valjda ću nabasati na takvoga...

pozdrav!