Adobe Flash Player 10 na Xandrosu?

ravilov

to eeepc-zagreb
Dakle, buduci da je nedavno izasao Adobe Flash Player 10 za Linux (za
neupucene: http://www.linux.hr/modules/news/article.php?storyid=2588),
htio sam ga instalirati na EeePC, buduci da se u changelogu spominju
raznorazne optimiziacije i ubrzanja. Na Eee-u inace koristim defaultni
Xandros. Medjutim, ispada da taj Xandros koristi glibc 2.3 (tocnije
2.3.6), dok Flash plugin zahtijeva minimalno glibc 2.4.

Onda sam pogledao na drugom stroju (Ubuntu 7.10 - Gutsy) i vidio da on
koristi glibc 2.6.1, pa sam dosao na ideju da iz /lib pokupim sve sto
u nazivu ima "2.6.1" i kopiram na Eee, te naravno postelam symlinkove
(libc.so.6 -> libc-2.6.1.so itd.). No onda mi vise NISTA nije radilo
(i obican ls je javljao Segmentation fault). Onda sam probao samo
Firefox pokrenuti sa novim glibc-om (stavio sam "2.6.1" libove i
pripadajuce symlinkove u poseban dir i usmjerio LD_LIBRARY_PATH na
njega), ali i on se rusi na jednak nacin (SIGSEGV). Ocigledno glibc
2.3.x i 2.6.x nisu kompatibilni na razini aplikacije. :(

Sto jos mogu probati? Imam li ikakve sanse instalirati Flash 10 plugin
na ovaj Xandros?

Ako sto pomaze, evo zadnjih par redaka iz strace-a kad probam
pokrenuti firefox sa modificiranim LD_LIBRARY_PATH:
mmap2(NULL, 4096, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_ANONYMOUS, -1,
0) = 0xb7dc5000
mprotect(0xb7f0a000, 4096, PROT_READ) = 0
set_thread_area({entry_number:-1 -> 6, base_addr:0xb7dc56c0, limit:
1048575, seg_32bit:1, contents:0, read_exec_only:0, limit_in_pages:1,
seg_not_present:0, useable:1}) = 0
munmap(0xb7f56000, 62384) = 0
--- SIGSEGV (Segmentation fault) @ 0 (0) ---

ravilov

to eeepc-zagreb
Tragajuci dalje, naisao sam na ovo:
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=48308

Po tome ispada da nema neke sanse da instaliram finalnu verziju Flash
10 plugina (a najvjerojatnije niti ikojeg novijeg), nego najvise sto
mogu je da instalirati Flash 10 beta. Dobra vijest je da taj radi. :)
E sad, koliko je optimiziran, to cemo vidjeti...

Uglavnom eto, ako netko takodjer zeli instalirati FP10 na svom EeePC/
Xandros, da se ne mora patiti kao ja. :-)

Naravno, ako netko ima bolju ideju, slobodno neka je opise...
glibc-2.6.1 mi jos uvijek stoji na EeePC. :)

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
2008/10/20 ravilov <rav...@gmail.com>:
Iako imam instaliran Xanrdos na SDD-u jako ga rijetko koristim jer sam
instalirao Fedoru 9 na SD karticu pa me zanima kakvo je stanje s
updateovima na Xanrdosu? Tj. da li netko tko vise od mene prati
eeeforum i slicne izvore zna da li se planira kakav veci update
Xanrdosa za eee jer hrpe paketa tamo je jako zastarilo... :(

Valent.

--
http://kernelreloaded.blog385.com/
linux, blog, anime, spirituality, windsurf, wireless

ravilov

to eeepc-zagreb
Za planove ne bih znao, no to stoji, paketi su i dalje prilicno
zastarjeli. :(
Koliko znam, sve trenutno je bazirano na Debian Etch, pa
pretpostavljam da za novije pakete treba prijeci na noviji Debian, te
naravno rekompajlirati sve Asusove dodatke...
Naravno, bilo bi najbolje i najlogicnije kad bi to Asus napravio, ali
ne vidim bas da ima nekih naznaka za to... :(

--
Robert

On 20 list, 09:03, "Valent Turkovic" <valent.turko...@gmail.com>
wrote:
> [...]
>
> Valent.
>
> --http://kernelreloaded.blog385.com/
> linux, blog, anime, spirituality, windsurf, wireless

ZgBBG

to eeepc-zagreb
Ako nekome nešto znači, može se downlodati Firefox 3.0.1
Upute na: http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=41815