Moblin na HP Mini 5101

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
Pokrenuo sam Moblin na novom službenom HP Mini 5101... izgleda i radi
fenomenalno na prvi pogled, zanima me kako ga je koristiti u praksi.
Samo pošto HP stavlja broadcom a ne intel wireless on još ne radi :(
No to se da lagano srediti...

Toliko za sada ;)

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/

ravilov

to eeepc-zagreb
Nice, znaci Moblin ipak moze bit upotrebljiv? Iako je jos u beti...

--
Robert

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
2009/9/20 ravilov <rav...@gmail.com>:

> Nice, znaci Moblin ipak moze bit upotrebljiv? Iako je jos u beti...
>
> --
> Robert

Na ovom HP Mini-u radi odlično i brzo, clutter mi se stvarno čini kao
dobro sučelje, ali me zanima kako će raditi "u praksi". Ovako za
demonstraciju mi se činio super, no da li je praktičniji od Gnomea ili
ne to još ne mogu procijeniti.