Haiku OS

ZgBBG

to eeepc-zagreb
Bok,

gledala sam malo Haiku OS, činio mi se OK za moj eee:-).
Da li netko zna da li ima hrvatska slova? I dal nekko ima iskustva s
tom disrtom... Svaki savjet dobrodošao:-)
U screenshotu niam uspjela to skužit..
Isprobat ću ga, da se malo igram, al ako neko već zna...:-)

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
To zanimljiv OS ali nije zreo za uporabu. Za više detalja pogledaj ove
video recenzije Haiku OS-a;
http://www.youtube.com/watch?v=XofYcqlrHSg
http://www.youtube.com/watch?v=jrPArWhz6Co

Cujemo se,
Valent.

2009/12/3 ZgBBG <valentina...@gmail.com>:
--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
> http://www.youtube.com/watch?v=XofYcqlrHSg

ako ćeš gledati, premotaj na cca 53 minute, tek onda počinje recenzija
Haiku OS-a.

Valent.

ZgBBG

to eeepc-zagreb
Thnx Valent:-). Malo sam odgledala i poslusala i ako sam dobro
shvatila rekli su nesto u stilu "Wifi nije funkcionalan, jos se
testira...". Pa dok ne proucim dobro, jos se necu igrat s tim..:-)

P.S. Hvala na savjetu o 53. min, mislim da 1 i pol h nebi izdrzala
gledat i slusat...:-).
Pozdrav,
Valentina