Fwd: eeepc-zagreb - Google Grupe: Poruka na čekanju

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
Molim da netko preuzme hendlanje eee-zg grupe jer nemam ni najmanje
volje to raditi...

to eeepc-...@googlegroups.com
On Mon, Dec 07, 2009 at 10:18:16PM +0100, Valent Turkovic wrote:
> Molim da netko preuzme hendlanje eee-zg grupe jer nemam ni najmanje
> volje to raditi...

Ne razumijem. Hoćeš da te maknem (iako mislim da to možeš i sam) kao
managera ili hoćeš da maknem moderaciju pa da sav spam dolazi direktno
na listu?

Naime, nije tako strašno kao što zvuči jer svi prijavljeni članovi
zapravo *mogu* slati mail-ove tako da dolaze obavjestni samo za spam.

Back on topic: jel' netko probao Chrome OS na EeePC-ju (701, možda?)

--
Dobrica Pavlinusic 2share!2flame dpa...@rot13.org
Unix addict. Internet consultant. http://www.rot13.org/~dpavlin

Valent Turkovic

to eeepc-...@googlegroups.com
Dok sam pokušao moderirati (brisati spam) Google Groups web sučelje je
odbijalo suradnju, nisam uspio ništa izmoderirati (u biti spam samo
stoji gore), stano dobijam neke greške od strane servera.

Mislim da bi netko drugi bio bolji manager od mene, a nisam znao da
mogu sam sebe maknuti, idem to napraviti.

Dobrica Pavlinusic

to eeepc-...@googlegroups.com
On Wed, Dec 09, 2009 at 09:53:05AM +0100, Valent Turkovic wrote:
> [...]
>
> Mislim da bi netko drugi bio bolji manager od mene, a nisam znao da
> mogu sam sebe maknuti, idem to napraviti.

Osjećam se pomalo krivim, jer sam te ja dodao kao moderatora, pa sam te
jučer i maknuo, tako da te više neće daviti...