Jalgpall

Tanel Käär

Tere!
Hetkel on registreerunud 4 võistkonda, mis on igati sobiv number, et asuda
turniiri läbi viima.
Kui siiski suudetakse lähema kolme päeva jooksul veel mõni võistkond
moodustada, ei jää ka neil loodetavasti mängimata.
Varsti saab üles ka mängude ajakava ja loodetavasti ka esimesed mängude
tulemused:
http://www.hot.ee/aojalgpall

Tanel Käär

Jürgo Väli

Kas kuskil võistkonnas on veel mingit vaba kohta ühele informaatikule???

Olen valmis liituma igasuguste oskustega võistkonnaga.... ainult andke aga
teada....:d

Olev

Tervist,

Ma ei ma"rkanud Matemaatikute rebaste vo~istkonda, oli CF ITeam
(informaatikud arvatavasti), paneks ruttu u"he kokku, saatke mulle kiri.
Hetkel siis mina ja Ju"rgo, 6 veel vaja.

ITikate kaotust lootes,
Olev Roots

Kaie Kubjas

4 tüdrukut on olemas,kes tahaks jalgpalli mängida. Selle võistkonnaga vist just ei võida, aga mängidasaab.

Kaie

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.