Fw: Jalgpall!

Martin Moor

nagu ma aru sain pole enamus pallimehi sellest veel kuulnud, et

Eeldatavasti toimub pallimäng Füüsikute ja Informaatikute vahel

N 7.aprill kell 17.00 Raatuse staadionil

kui on VÄGA palju neid kes tulla ei saa (et meeskonda kokku ei saa) on
võimalik veel aega muuta

> Tunnete kevadväsimust?
> Tahaks natuke liigutada?
>
> Harukordne võimalus:
>
> JalgpallimatĻ
> informaatikud vs füüsikud
>
> plaanitud järgmine-ülejärgmine nädal Raatuse staadionil(aega
> täpsustatakse)
>
> füüsikud võtavad asja väga tõsiselt ja ajavad juba end vormi, seega jalad
> kõhu alt välja ja õhtuti jooksma...
>
> Ahhaa, meeskond tuleks siis kah kokku saada. Kes huvitatud andke teada!

Ootan tagasisidet kas või listis,
Martin
a30...@ut.ee

Rots
a30...@ut.ee

P.S. Füüsikud saavad eraldi kokku ja arutavad juba mängu strateegiaid, ega
me ju alla ei jää. Igal juhul omapoolne initsiatiiv on teretulnud ja
treeninguid võib ju kah koos teha...

Anti Orgla

Oh teid ja teie asjaajamist. Võta üht ja viska teist. Sellega, et meie
asjast teada saame päev?! enne mängu, anname füüsikutele ju hiiglasliku
eelise, kuna meil ju pooled mehed ei saa tulla kohale nii lühikese
etteteatamisaja peale. Tegelikult peaks kohe ütlema, et nii ei saa rallit
sõita üldse.

Ahjaa, kui keegi teist on ehk möödunud Raatuse staadionist, siis võibolla
olete ka märganud, et see on üks koht kogu Tartu linnas, mis kõige vähem
meenutab jalgpallistaadioni? Pakun välja et mõne nädala pärast saaks kinni
panna ka palju asjalikuma staadioni, mingi summa eest Miina Härma näiteks,
või kasvõi Kroonuaia.

Aga noh, kui kuidagi asja edasi lükata ei saa, siis mina olen kohal ja
ootaks sama siis ka kõigilt teistelt patriootlikelt matikutelt(igaljuhul
ka magistratuurlastelt), kes ei karda tsipa poriseks saada, sest me ei
kavatse ometi lasta füüsikutel omale pähe istuda. Ja sellise ilmaga peaks
muidugi plats ka pealtvaatajatest-kisakoorist palistatud olema:)

Aga mõelge siiski asja üle järele.

--
Päikest ja kuud,
Anti