zuumis national geographic missing

Raim Sinijärv-Padar

kas kellgi veel on nimetet
kanal nagu NG kadunud?
Starmnn ütleb, et peab olema
teine starmann(tidruk) et ei pea olema
et teeb initsialiseerimise: enne oli ETV nr.1
nüüd on nr.35 aga NG on puudu, järgmine
mann ütles, et tee algseadistus(mina vastu,
et ma nii loll ka pole, et see ei aita9 ei aidanud!
4. mann ütles et rikketeade on edastatud, mina
ütlesin et tehke Koeru saatja korda(nemad no komments9

Raim Sinijärv-Padar

Tõrmasse ei tehtud Rakvere
jaoks mast 50 aastat tagasi. Vaid selleks et
raadioreleika(releeliiniks kutsuti)
üks mastidest Leningrad-Tallinn(üks suundadest)
(Narva-Sillamäe-K-Järve-Tabani-Aegviidu-Tallinn(Lomonossovi
tänava vana mast)Need kõik ehitati naftapuurtornide torudetailidest)
käiks kgb side + televisioon(raadio)
Need suured taldrikud kõrgsageduskanalid(viimati ümmargune)
mitu diiselgeneraatorid jne Tõrma-Tabani nüüd Karitsa õunaaias.
Ma keerasin selle Televes' 75 -elementi
3 noolega antenni Espoo pealt Koeru(Tabani) peale sest siin
Vallimäest ringtee ääres nagu muud paremat pole.
Probleem oli selle Kõu-ga(sain veel paar kuud filtriga
Soomet vaadata, praegu pole ilma proovinud.
See Triax 3 sisendiga antennivõimu ees on filter(Rantelon)
alles, oli probleem ülevõimendusega(UHF ca 25dB võimendiaste)
zuumi signakvaliteet oli 60% aga signaal 90%
Keerasin potekad kõik võimu sees miinimumi -nüüd
on kvaliteet 87-94%(kõigub)
Sellist asja, et ruudutaks(elion) pole zuumiz kunagi täheldanud.
kui kvaliteet kukub siis jääb pilt lihtsalt seisma(stoppkaader)
"Raim Sinijärv-Padar" <sin...@hot.ee> wrote in message